12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    KingAchille

Achtergrond in Photoshop CS3

Gegroet,
    ik heb een bestandje in Ps waar 5 foto’s in geplakt zijn. Nu zouden ze zogezegd moeten lijken op een foto geplakt op een SMEG koelkast. So far so good, maar weet iemand hoe ik de voorgrond/achtergrond kan regelen? Hiermee bedoel ik dat je tegen een laag kan zeggen: “jij moet helemaal naar achter” of “jij moet achter laag 8, maar voor laag 3”.
    Iemand?
    Mvg,

Bijdrager
    sidartha

Heb je al geprobeerd om datgene tegen die lagen te zeggen? En zoja, wat was hun reactie?
    Anders probeer eens drag and drop in je lagenpallet.

Bijdrager
    bonoman

gewoon je lagen verschuiven ?

Bijdrager
    pascal75

Dit doe je door de lagen (layers) omhoog en omlaag te schuiven…
    gewoon drag en drop.

de bovenste ligt voorop de onderste ligt onderop

Bijdrager
    KingAchille

Nice, thanks!
    Mvg,

Bijdrager
    milann

Is ook makkelijk via [command] [ en [command] ]

Bijdrager
    MouseMighty

[zolderkamerpilotenalarm]Sorry?? Photoshop CS3? Je weet niet hoe je lagen “stapelt”?? :x :x :x :cry: Dat is bijna hetzelfde als vragen:”Hoe moet ik na het tikken van een regel naar de volgende?” Mijn god, nog nooit van een HELP functie of HANDLEIDING gehoord zeker?[/zolderkamerpilotenalarm]

Bijdrager
    SUPERJORN
    ”MouseMighty”

[zolderkamerpilotenalarm]Sorry?? Photoshop CS3? Je weet niet hoe je lagen “stapelt”?? :x :x :x :cry: Dat is bijna hetzelfde als vragen:”Hoe moet ik na het tikken van een regel naar de volgende?” Mijn god, nog nooit van een HELP functie of HANDLEIDING gehoord zeker?[/zolderkamerpilotenalarm]

Stel je alsjeblieft niet zo aan.

Bijdrager
    Nietzman

Nouja, ergens is het natuurlijk stiekem wel een heel klein beetje een heel klein dom vraagje. Photoshop 101 dit.

Bijdrager
    KingAchille

Geeft dat dan de mensen het recht om de TS zo belachelijk te maken. Ik kan 100den onderwerpen aansnijden waar jullie geen bal van afweten! Geeft mij dat dan het recht om jullie allemaal belachelijk te maken?
    Mvg,

Bijdrager
    Nietzman

.

Bijdrager
    mac-addict

Geeft dat dan de mensen het recht om de TS zo belachelijk te maken. Ik kan 100den onderwerpen aansnijden waar jullie geen bal van afweten! Geeft mij dat dan het recht om jullie allemaal belachelijk te maken?
    Mvg,

Daar sluit ik mij bij aan !

Mensen doen hier soms alsof ze de beste van de hele wereld zijn niet iedereen weet alles over adobe, en je mag vragen wat je wilt! Als je maar niet tegen de regels in gaat!

En de mensen die andere mensen lopen af te zeiken op het forum gaan juist tegen de regels in.
    Behandel elkaar met respect! :x

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.