7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    sidartha

Achtergrond Freeway

Hoe krijg ik dit te voorschijn in Freeway.

En dan zodanig dat er daarna nog gebruik gemaakt kan worden van rollovers en andere actions.
    Ik kreeg het wel voor elkaar met fill master maar dan worden verdere mogelijkheden wel erg beperkt, rollovers en andere actions werken dan niet meer. M.a.w. ik kreeg het dus eigenlijk niet voor elkaar.:cry:

Moet toch mogelijk zijn, wat zie ik hier over het hoofd?

Bijdrager
    rvanheukelum

Voor elkaar! Nodig zijn:

– Text Box Decoration action om het html-element te voorzien van custom-elementen.
    – 10x10px transparante schaduwen voor links, rechts, onder en de twee hoeken onderin, bewaard als transparante png.
    – Een gif-bestand van het repeterende element achterop.

Aan de slag
    – Plaats de html-box (of tabel) bovenin
    – Geef de box de gewenste vulling
    – Pas de action toe op de html-box.
    – Geef in het actionpalet bij de hoogte en breedt van de elementen 10px op.
    – Wijs de elementen de juiste plaats toe (centre left en right, bottom left, middle en right).
    – Wijs op het inspectorpalet het element aan dat je laat repeteren
    – Lijn de pagina gecentreerd uit.
    Klaar

Het resultaat staat hier te bezichtigen, de elementen kun je hier downloaden. Suck-6.

Bijdrager
    sidartha

Richard, bedankt voor alle moeite,

Je resultaat is perfect, we gaan maandag aan de slag.
    Bedankt nog. :D

Bijdrager
    rvanheukelum

Heel graag gedaan, echt.

Bijdrager
    Deskman

PNG wordt niet door Win explorer ondersteund en levert dikke witte balken op…

Bijdrager
    rvanheukelum

Ook IE6 niet? ik zou dan onder de schaduwen een deel van het patroon zetten en afvlakken, dat valt het minst op.

Bijdrager
    rburgt
    ”R_van_Heukelum”

Ook IE6 niet? ik zou dan onder de schaduwen een deel van het patroon zetten en afvlakken, dat valt het minst op.

helaas maakt niet heel het internet gebruik van ie 6. het is zelfs schrikbarend hoeveel mensen nog gebruik maken van ie 5 die nauwelijks ondersteuning voor CSS heeft…. En nee ie6 heeft ook geen goede ondersteuning voor PNG, dat is pas voor ie7 geplanned….

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.