9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Mr.Mark

Accu vervanging oproep Apple

ik heb nu even de oproep van Apple gelezen tot het vervangen van bepaalde accu’s en ik kwam erachter dat mijn accu daar ook onder valt (is ook modelno. A1078). Maar waar moet ik dan beginnen met de aanvraag ervan?
    Gewoon naar Apple zelf bellen of moet ik ermee naar een authorised reseller? Wie kan me hiermee helpen?

Moderator
    unSOUND

Staat aan de rechterkant van deze pagina…

https://depot.info.apple.com/batteryexchange/index.html?lang=nl

Bijdrager
    ”soulcreeper”

ik heb nu even de oproep van Apple gelezen tot het vervangen van bepaalde accu’s en ik kwam erachter dat mijn accu daar ook onder valt (is ook modelno. A1078). Maar waar moet ik dan beginnen met de aanvraag ervan?
    Gewoon naar Apple zelf bellen of moet ik ermee naar een authorised reseller? Wie kan me hiermee helpen?

nee, je moet naar de serienummer kijken. De modelnummer is niet het nummer dat je op moet letten.

Bijdrager
    Nietzman

Dus een model no A1079 van een 12″ PowerBook met serienummer HQ433 valt er niet onder? :'(.

Bijdrager
    minijob

Als dat er dan niet staat niet nee… Raar!

Bijdrager
    chilli dude
    ”Nietzman”

Dus een model no A1079 van een 12″ PowerBook met serienummer HQ433 valt er niet onder? :'(.

”Apple.nl”

De batterij identificeren

De desbetreffende batterijen hebben modelnummer A1061, A1078, en A1079 en een serienummer dat begint met HQ441 t/m HQ507 en 3X446 t/m 3X510.

lijkt me dus wel dat jouw accu daartoe behoort

Bijdrager
    minijob

Ik heb zelf een Titanium PB met het goede modelnummer alleen hij zegt dat ik de verkeerde computer heb. Dus het ligt toch aan het serienummer

Bijdrager
    Nietzman
    ”chilli
    ”Nietzman”

”Apple.nl”

De batterij identificeren

De desbetreffende batterijen hebben modelnummer A1061, A1078, en A1079 en een serienummer dat begint met HQ441 t/m HQ507 en 3X446 t/m 3X510.

lijkt me dus wel dat jouw accu daartoe behoort

Mjah, daaruit zou je opmaken dat ’t ‘m wel is, maar door dat tabelletje zou je zeggen dat dat alleen voor de iBook is.

Maar misschien stuur ik ‘m dan maar gewoon op, hij is toch nog maar op 40% van z’n capaciteit.

Bijdrager
    Mr.Mark
    ”Nietzman”

Maar misschien stuur ik ‘m dan maar gewoon op, hij is toch nog maar op 40% van z’n capaciteit.

en hoe doe je dat dan? gewoon opsturen of alsnog dat formulier invullen?

bij mij zegt ie namelijk ook dat mn serienummer niet klopt van mn accu. terwijl het modelnr. wel overeenkomt.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.