9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:

Bijdrager
    BoraTDI

Accu snel leeg na IOS 7.0.6 update

Hallo,

het valt me de afgelopen dagen op dat mijn 4S na de IOS 7.0.6 update veel sneller leeg is dan normaal. Google leerde dat daar ook wat berichten staan van mensen die hetzelfde ervaren.
    De oplossing zou zijn om alle apps in de achtergrond te verwijderen en de telefoon met een hard reset te resetten. Dat gedaan maar gaf geen oplossing.
    Wie ervaart dit ook?

Dank je alvast.

Bijdrager
    Niels

Je bedoelt deze oplossing: http://osxdaily.com/2014/02/26/battery-life-ios-7-0-6/

Zou in principe moeten werken, eventueel kun je je iPhone op itunes aansluiten en na het maken van een backup, de software herstellen en de backup terugzetten.

Bijdrager
    Chorro

Ben benieuwd. Ik merk ook dat sinds de laatste update m’n iPhone het nog maar heel kort uit kan houden.

Bijdrager
    koen

Bijdrager
    nicj56

Wat dacht je van updaten naar iOS 7.1

Bijdrager
    koen

@nicj56: Zie de 3e alinea van bovenstaande link.:)

Bijdrager
    nicj56

@koen zie dit:

BoraTDI

Google leerde dat daar ook wat berichten staan van mensen die hetzelfde ervaren.

Bijdrager
    koen

En ondertussen is 7.1 uit en er zijn nog steeds veel mensen die er last van hebben. Dan heb je weinig aan een open deur als ‘Wat dacht je van updaten naar iOS 7.1’. Het artikel waar ik naar verwijs heeft een heleboel specifieke tips, ook voor gebruikers van iOS 7.1.

Bijdrager
    Dickdewit

Apps afsluiten kan je beter niet doen. Als je een app afsluit uit multitask word hij uit zijn werkgeheugen gehaald en kost net zoveel energie als opstarten ervan. Alleen bv navigatie of muziek apps kan je beter afsluiten.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.