-
Ik heb het zelfde probleem. ’s Ochtends volledig opgeladen en aan het eind van de middag bijna compleet leeg :S En dan speel ik een potje Tiny Wings en luister ik een paar uurtjes naar Spotify. Normaal gesproken zou me iPhone 4 dan nog rond de 50 / 60% moeten zitten..
Overigens had ik gister en vandaag dat me iPhone maar tot respectievelijk 96 en 97% oplaad. De oplaadbalk zelf is wel helemaal vol, maar het percentage wat hij aangeeft is niet volledig..ik las toevallig hier een nieuws bericht over op een andere site,
iOS 4.3: Ping oorzaak van verkorte batterijduur
Sinds de release van iOS 4.3 klagen een hoop iPhone gebruikers dat de batterijduur aanmerkelijk is afgenomen. Persoonlijk heb ik deze ervaring ook sinds de update naar de GM van iOS 4.3.Op het Apple discusssion forum zijn een reeks aan klachten met betrekking tot de verkorte batterijduur terug te vinden. Gelukkig wordt er niet alleen geklaagd op het forum maar is ook de boosdoener en een oplossing gevonden
voor het hele artikel klik hier
Ping zit ook gewoon op je iPod touch
Het is niet iets van de iPhone. Ping is dat sociale netwerk binnen iTunes en met de laatste software update kan je nu binnen de iPod app (of muziek app op de iPod touch) gelijk aangeven of je een nummer leuk vind of niet (is alleen bij nummers die je gekocht op met iTunes).
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.