15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Q:
    Bijdrager
    Rhody

Accu snel leeg na 4.3

Hallo allemaal!

Na mijn update naar iOS 4.3 is mijn iPhone belachelijk snel leeg. Is dit een bekend probleem?

Bijdrager
    1234

heb ik ook! erg vervelend weer…

Bijdrager
    GT1988

Geen last van.. Houd aan het einde van de dag ongeveer 55% over.
    Heb je locatievoorzieningen uit staan? En Bluetooth die vreten batterij!
    Ik heb een iPhone 4 btw.

Bijdrager
    Rick1991

Ik heb er ook last van!!
    Ik deed er normaal bijna 2 dagen met de batterij.

Bijdrager
    Yggdrasil

Ik heb een iPhone 4 en hij is op het einde van de dag op 85 %
    (Ik bekijk mijn Facebook, check mijn e-mail en luister muziek)
    Ik heb er geen last van eigenlijk.

Bijdrager
    Remco.

Het zou kunnen dat je de zoek mijn iPhone functie aan hebt staan. Dit probleem had ik namelijk met 4.2.1. Zoek mijn iPhone slurpt namelijk gigantisch veel batterij.

Moderator
    unSOUND

Normaal gesproken niet, want “Find my iPhone” doet standaard niets, en verstuurd pas wat zodra je een verzoek stuurt vanaf een ander apparaat of via de Apple site.

Bijdrager
    wmaat

zelfde constatering. iPhone verrekte snel leeg, vanmorgen om 6 uur van oplader af, nu nog slecht 25% over. Enkele wat mail gestuurd onderweg en een spelletje Angry Birds op toilet….

Niet leuk dit…

Bijdrager
    Finisher

Kunnen we een update verwachten die dit probleem verhelpt?
    Of moeten we de oorzaak binnen een, of meerdere apps zoeken?
    Vervelend dat de baterij het einde van de dag niet haalt!! :slant:

Bijdrager
    eroplos

Ik heb het zelfde probleem. ’s Ochtends volledig opgeladen en aan het eind van de middag bijna compleet leeg :S En dan speel ik een potje Tiny Wings en luister ik een paar uurtjes naar Spotify. Normaal gesproken zou me iPhone 4 dan nog rond de 50 / 60% moeten zitten..
    Overigens had ik gister en vandaag dat me iPhone maar tot respectievelijk 96 en 97% oplaad. De oplaadbalk zelf is wel helemaal vol, maar het percentage wat hij aangeeft is niet volledig..

Bijdrager
    Jm1996

ik las toevallig hier een nieuws bericht over op een andere site,

iOS 4.3: Ping oorzaak van verkorte batterijduur
    Sinds de release van iOS 4.3 klagen een hoop iPhone gebruikers dat de batterijduur aanmerkelijk is afgenomen. Persoonlijk heb ik deze ervaring ook sinds de update naar de GM van iOS 4.3.

Op het Apple discusssion forum zijn een reeks aan klachten met betrekking tot de verkorte batterijduur terug te vinden. Gelukkig wordt er niet alleen geklaagd op het forum maar is ook de boosdoener en een oplossing gevonden

voor het hele artikel klik hier

Bijdrager
    wietje

Ik denk dat het niks met Ping te maken heeft want ik heb een iPod touch nieuwe generatie en daar gaat mijn batterij ook veel vlugger af dan voor de software update!

Bijdrager
    eroplos

@wietje

Ping zit ook gewoon op je iPod touch;) Het is niet iets van de iPhone. Ping is dat sociale netwerk binnen iTunes en met de laatste software update kan je nu binnen de iPod app (of muziek app op de iPod touch) gelijk aangeven of je een nummer leuk vind of niet (is alleen bij nummers die je gekocht op met iTunes).

Bijdrager
    wietje

ja dat weet ik maar je kan ping toch afzetten en ik heb dat afstaan.

Bijdrager
    Afroman

Nee hoor, als ik voorzichtig ben haal ik de 4 dagen met gemak.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.