8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    juud85

accu online bestellen; wie heeft hier dit ook gedaan?

Vandaag heb ik online bij http://www.ipodrepair.nl/ een nieuwe (betere) accu besteld voor in mijn iPod G4, 20 GB. Mijn vader is (gelukkig) erg handig en die wil hem er wel in zetten.
    Toch zou ik graag willen weten of er meer mensen zijn die weleens een accu online hebben besteld via http://www.ipodrepair.nl/ of andere aanbieders en deze zelf hebben geinstalleerd. Wat zijn jullie ervaringen? Heeft u ook gekozen voor een betere accu waardoor de iPod langer kan spelen enz.?

Bijdrager
    gerror

Ik heb een nieuwe accu in mijn derde generatie iPod geplaatst en dat ging vrij gemakkelijk. Heb 2 linkerhanden maar het was een ‘piece of cake’ als je de instructies opvolgt.
    Er zijn her en der instructiefilmpjes te zien en die heb ik gewoon afgespeelt tijdens het verwisselen.
    Mijn vriendin heeft hem voor mij bestelt (verjaardag) bij ipodrepair en dat ging volgens mij gewoon goed. Ben van 3 uurtjes naar 10 uur gegaan dus een behoorlijke vooruitgang.

edit:http://newertech.com/support

Moderator
    unSOUND

Ik heb onlangs bij de iPod van mijn vader de accu vervangen, was inderdaad een eitje. Ook een grotere versie gekozen dan de standaard, en deze doet het perfect. Ik heb de accu overigens besteld bij http://www.macintoys.nl

Bijdrager
    stinky

wow maar 17,95 voor een nieuwe batterij in mn 3e generatie ipod!
    gelijk besteld, want die anderhalf uur die hij nu nog maar meegaat is een beetje jammer..
    binnenkort ook maar op zoek naar een nieuwe accu voor mn powerbook, die is tegenwoordig na 40 min al dood. zag al wat bij newertech, maar die 130$,, hmzzz…

Bijdrager
    Gijs Raggers

Het gaat niet altijd goed. Gisteravond m’n Palm T3 opengehaald om de batterij te vervangen. In plaats van het stekkertje van de batterij los te halen heb ik per ongeluk de stekker+stekkeraansluiting op het moederboard kapot getrokken. Nu las de T3 al een tijdje werkloos in de la maar het is toch even schrikken. Hoperlijk komt het nog goed maar pas dus op met het doe het zelf werk. Een jaar geleden de harddisk van m’n 17″ PowerBook zelf vervangen. Als je bedenkt wat er toen mis had kunnen gaan…

Bijdrager
    freshface

Mijn post uit een ander onderwerp.

Hey,

Vorige week heb ik op ipodrepair.nl een batterij gekocht voor mijn iPod 3de gen.
    Na een weekje wachten kreeg ik alles thuis toegestuurd: batterij, factuur en handleiding.

Na wat prutsen met de tools die erin zaten heb ik dan toch het ‘deskel’ van mijn iPod op gekregen.
    Na alles goed te volgen zat nog geen 2 min later de nieuwe batterij erin.

Na alles terug op zijn plaats gestoken te hebben, stak ik de iPod in mijn ibook en alles werkte perfect!
    Ik heb dus nu een “nieuwe” iPod met weer een lange batterij levensduur en dat voor minder dan 20 euro incl. verzendingskosten!

Dit is dus echt een aanrader voor iedereen.
    Nu nog enkele uren wachten tot de iPod goed is opgeladen!

Bijdrager
    juud85

Mijn garantie was al verlopen, want ik heb de iPod nu 16 maanden en heb geen garantie bijgekocht.
    Garantie voor een jaar extra kost ook 59 euro, belachelijk duur!
    nu heb ik voor 22 euro een nieuwe batterij, en als dat schermpje het nog eens begeefd laat ik er wel een nieuwe inzetten, ook via iPod repair, maar het lijkt me dat die niet zomaar kapot gaat (hoop ik hoop ik!!!)
    Bovendien wil ik als er weer een nieuwe iPod uitkomt, (G6 ???) ook weer eens de hipste zijn, dat was ik anderhalf jaar immers ook met mn G4 ipod…;)

Bijdrager
    stinky

kleine update:
    had gelijk zo’n ipod batterij besteld. twee dagen later ofzo had ik hem al in huis.
    toen kwam het klusje om de ipod uit elkaar te halen. ik had even een instructiefilmpje omhoog gegoogled. de behuizing open frummelen met het bijgeleverde tooltje was even eng en duurde ook even, maar daarna was het appeltje-eitje. nieuwe batterij erin, alles weer inelkaar gezet en jiehaaa hij deed het nog. gelijk de batterij een nachtje opgeladen.
    echt bizar wat een verschil! kan weer lange tijd muziekjes luisteren. als ie een dagje naast de oplader heeft gelegen is de batterij niet compleet leeggelopen zodat je na een minuut al met een lege zit. echt superrelext! alsof ik weer een nieuwe ipod heb:D
    kortom; een echte aanrader! heel veel plezier voor minimale cash. me like:D

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.