3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    Macshifter

Accu Macbook overleden?

Het zit me niet mee de laatste tijd; 2 weken geleden geeft mijn “oude” I-Mac G3 Graphite de geest en blijkt dat er een breuk in het netsnoer van mijn Macbook zit (wat overigens keurig door Apple is omgeruild voor een nieuwe).
    Vervolgens geeft mijn Airport Express na 2 jaar al de geest en kom ik erachter dat er een barstje zit net onder het trackpad van mijn Macbook.

En nou loop ik tegen een nog groter probleem aan en dat is dat mijn Macbook er na 1 minuut al mee ophoudt als het netsnoer eraf gekoppeld is.
    Bovendien begint de ventilator al meteen te razen, ook al is ie niks aan het doen.
    Ik heb dit probleem vlak voor de vakantie ook gehad en heb toen mede op aanraden van “Unsound” de laptop gereset, de accu leeg laten lopen en vervolgens tijdens mijn vakantie niet meer aangeraakt.
    Nadat ik hem na anderhalve week weer opstartte leek het probleem te zijn verholpen. Tot 3 dagen geleden dan …

Herkend iemand dit probleem misschien? Ik heb wel het een en ander gelezen, maar dat waren toch net iets andere symptomen als wat de mijne heeft.
    De indicator van de accu geeft overigens aan dat ie gewoon vol is als ie ermee kapt.

Ik neem hierover morgen contact op met Apple Nederland om te horen of dit vergoed wordt. Het is immers niet normaal dat binnen 2 jaar de Airport ermee kapt (heb reeds een nieuwe aangeschaft) en nu weer de accu van mijn Macbook de geest geeft?

Bijdrager
    Jeroen Ruiter

http://forum.onemorething.nl/viewtopic.php?t=130000&highlight=

Vertel je hier bijna niet het zelfde? Toch vervelend als jij al die pech hebt. Ik heb gelukkig nog nooit problemen met Apple gehad en knijp in me handjes om het ook zo te houden.

Bijdrager
    tommy666

Macshifter,hiermee kan je inderdaad gerust verder in je vorige draadje.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.