15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Q:
    Bijdrager
    Lowden

Accu iPod Clickwheel loopt leeg als ie uit staat

Mijn kersverse iPod loopt binnen 2 dagen leeg als hij uit staat. Is dit normaal? Zo ja, legt Apple daar ook verantwoording over af, wellicht ergens op het Web?:cry:

Bijdrager
    boekeloo

Laat je hem in t dock staan???

Bijdrager
    Lowden

Nee, buiten het dock!

Bijdrager
    boekeloo

Das vreemd

Als hij helemaal vol is moet ie t als ie aanstaat t al 12 uur doen.

Zet je hem op “hold” als je hem opbergt (voor de zekerheid)?

Is ie dan weer leeg dan zou ik hem retourneren (garantie)

Bijdrager
    Lowden

Nog niet geprobeerd, maar uit is toch uit zou je denken!

Bijdrager
    boekeloo

JA, maar ik bewaar m bijvoorbeeld in een mooi zakje (tegen beschadigen) en t gebeurde me soms dat ik kennelijk door het zakje heen t apparaat aan heb gezet. Tip toetsen!

Maar als het scherm blanco is is ie natuurlijk wel uit

Uitproberen en
    Succes

Bijdrager
    addyboy
    ”Lowden”

Nog niet geprobeerd, maar uit is toch uit zou je denken!

Hij is niet uit, hij ‘sluimert’. Maar al dan nog hoort het niet dat ie na 2 dagen helemaal leeg is. Maar misschien was die al bijna leeg, en als ie sluimert verbruikt ie nog een beetje batterij.

Bijdrager
    mr.greenish

Hoe zet je het ipod helemaal uit dan?

Bijdrager
    iPoLLuX

Volgens mij kun je em niet helemaal uitzetten.
    Toen ik vanochtend mij iPod aanzette ging ie opnieuw booten, ik had em 3 dagen niet aangehad. Is dat normaal? Ik kan me nml wel voorstellen dat ie zichzelf automatisch herstart als ie lang in de sluimer-toestand heeft gestaan.

Bijdrager
    mr.greenish

Ja dat heb ik ook als ik de ipod paar dagen niet heb gebruikt. Ik denk dat die dan echt uit staat. Vraag me allen nog af of je hem echt kan uit zetten zonder paar dagen te wachten;)

Bijdrager
    Sad

De iPod staat eerst een paar dagen in sluimer. Dan gaat-ie meteen weer aan als je op een knop drukt. Die sluimerstand kost ook stroom dus de batterij loopt leeg. Hij onthoudt namelijk in zijn geheugen ook nog een stukje muziek zodat ie meteen weer verder kan spelen.

Als hij langduring sluimert, dan gaat ie op een gegeven moment echt helemaal uit. Als je dan een toets aanraakt gaat ie helemaal booten en toont het Apple logo. Als hij echt uit staat, verbruikt hij nog maar een heeeeeeel klein beetje stroom om te detecteren of je op een toets drukt.

Ik kon zo gauw op Apple.com en ipodlounge.com verder niets vinden hierover.

Bijdrager
    imar

Kan het zijn dat je je alarmklok aan hebt staan? Had ik een keer. Was ik weg, ging dat ding gewioon om 12.00 aan tot ‘ie leeg was.

Bijdrager
    addyboy
    ”imar”

Kan het zijn dat je je alarmklok aan hebt staan? Had ik een keer. Was ik weg, ging dat ding gewioon om 12.00 aan tot ‘ie leeg was.

Alarmklok kost veel batterij.. gebruik moet je vermijden als je je batterij nodig hebt:P

Bijdrager
    iGenes

mischien stom maar mischien heb je de wekkerfunctie op ‘aan’ staan maar geen tijd ingesteld,

dit zou betekenen dat ie om 00:00u aanspringt en pas uit gaat als de accu leeg is zonder dat je’t door hebt.:o

( ja… ik spreek uit ervaring:P )

edit – ik ben dus niet de enige :D

Bijdrager
    iboex

Maar je kan je ipod dus niet zelf handmatig uitzetten, hij kan alleen sluimeren?
    :apple:

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.