5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Tini

Accounts, mail en contactpersonen verdwenen in Entourage…

Help! Net na vele jaren aarzelen een paar maanden overgestapt op ’n MacBookPro, en gisteren verdwenen van het een op het andere moment al mijn gegevens uit Entourage (Microsoft Office for Mac). Moest ook voor het eerst aanmelden daarna, dus denk (hoop) dat het met de inloggegevens te maken heeft. Heeft iemand hier ervaring mee? Time machine stond nog niet aan (dat moet ik ook nog eens uitvogelen), helaas, maar het kan toch niet zomaar allemaal weg zijn…!?

Bijdrager
    Oppie

Zijn ook zaken als bladwijzers van je browser (Safari of zo) weg?
    Want dan ben je misschien ingelogd in een andere account van het OS.

Aan TM is niks uit te vogelen (usb externe HD erin en draaien maar), maar zoals zovelen wacht je met dit soort zaken tot het te laat is.

Bijdrager
    Tini

De geschiedenis staat er nog in, en de home page ook. Ik dacht nog even te wachten met TM tot ik wellicht e.e.a. weer terug heb gevonden, of zou jij nu gelijk die back-up maken?

Bijdrager
    Oppie

Nou, TM nu draaien kan in ieder geval nooit kwaad.

Dus het is enkel een probleem in Entourage? Dat aanmelden was ook in Entourage?
    Ik gebruik Entourage niet, dus weet er verder weinig van, maar vermoed dat je ook daar in de verkeerde identiteit bent ingelogd.

Bijdrager
    Tini

Net met Microsoft gebeld en zeer snel en deskundig geholpen: het bleek dat de one and only database waar Entourage t.b.v. de zgn. ‘Main identity’ gebruik van maakt in een verkeerde map stond. Hoe dat gebeurd is, mag Joost weten, maar goed. Nu als een speer TM instellen… Veel dank voor je moeite!

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.