9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:

Bijdrager
    MEEUW

Account verwijderen

Hoe kan ik mijn account verwijderen ?

Vond hele omt afglijden naar niveau 0 qua artikelen maar nu over genomen is is de commerciele de boventoon.

afgezien van de irritante nieuwsbrief waar al genoeg over geschreven is.

Worden er ook klakkeloos reacties verwijderd. waarbij er gemeten word met 2 maten of geen maat.

Ben er klaar mee, zal bij aantal de slingers opgehangen worden na lezen van dit bericht.

Maar het zal me weinig koud of warm maken.

Als er geen klein beetje respect is voor de “klant” (want members zijn we al lang niet meer) houd het op.

Bijdrager
    TheBigZ

PB naar Night.

Bijdrager
    Shmoo

Als er geen klein beetje respect is voor de “klant” (want members zijn we al lang niet meer) houd het op.

Maar jij bent niet de klant van OMT, jij bent een van de gebruikers. De klanten van OMT zijn de advertentieproviders die er voor zorgen dat Raymon elke maand zijn salaris mag ontvangen.

Bijdrager
    GoeieDag

Echter: zonder ‘gebruikers’ (members) geen ‘klanten’ (adverteerders). En geen salaris voor Raymon.

Geblokkeerd
    Anoniem

Bij mij iets soortgelijks… ik heb al weken geleden een mail gestuurd of m’n naam kan worden veranderd (na x-jaar wil je wel eens wat anders), maar niet eens een reactie. Zit er wel iemand bij OMT of is het allemaal naar de hoofd-eigenaar verhuisd?

Bijdrager
    TheBigZ

Laat me raden: “Kavulpen”;-)

Bijdrager
    Shmoo

<p class=”cite”>GoeieDag op 21 oktober 2018 om 13:34</p>
    Echter: zonder ‘gebruikers’ (members) geen ‘klanten’ (adverteerders). En geen salaris voor Raymon.

Daarom ben ik ook hier, ik gun Raymon een salaris.

Moderator
    Night

En ik lees mee (maar nog geen PB ontvangen)…

Overigens worden alleen reacties verwijderd, die niet aan de huisregels voldoen of de fatsoensnormen overschrijden. Daar valt overigens ook het eindeloos gezeik over werkwoord-vervoegingen van anderen onder. Wij zijn bij OMT van mening dat ieder vogeltje moet kunnen zingen, zoals het gebekt is en willen dat vooral de informatieve, vriendelijke en behulpzame sfeer de boventoon voert.

Moderator
    Pete.Z

En daar wil ik aan toevoegen dat we echt heel, heel weinig reacties verwijderen, je moet flink zeuren om het zover te laten komen hoor.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.