30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 54)
  • Q:
    Bijdrager
    7836

Account verwijderen?

Naar aanleiding van de opmerking “Ik verwacht dat Apple met een mega-antenna komt waar je acuut kanker van krijgt, maar sowieso bereik hebt. ” op dit forum zou ik mijn account willen verwijderen. Hoe gaat dat?

Bijdrager
    Moofnor

Gewoon hier niet meer komen en omt uit je geschiedenis verwijderen?

Vindt je dit niet een beetje overdreven?… :sealed:

Bijdrager
    Yggdrasil

Je doet je naam wel eer aan hé, Ernst?

Account kun je zelf niet verwijderen, je moet je daarvoor richten naar het team van OMT. Als jij voor één opmerking One More Thing uit je leven wil bannen is dat je volste recht natuurlijk…

Bijdrager
    Ravaso

Stel dat de persoon van deze opmerking boodschappen doet bij de AH,Jumbo of Bas.. kom je daar dan ook gelijk niet meer?

On Topic: Gewoon doen wat Moofnor zegt.

Bijdrager
    Oulad

Of zet gewoon even in je Host file:
    onemorething.nl wiliknietmeerkomen.nl

Of
    Probeer het OMT team te contacten, die kunnen je er vast wel mee helpen

Bijdrager
    S1t1e1f1a1n1

Je gaat zo je account niet verwijderen xD deze site is daar way to good voor en dat weet jij ook!!

Bijdrager
    Hansi2124

Even een mailtje sturen naar Koen of Jan David, zoals al eerder is gezegd.
    Maar garantie dat het gebeurd wordt niet gegeven.

Bijdrager
    Yggdrasil

@ Hansi: gebeurt*:wink:

Waarom zouden ze het account niét verwijderen als daar specifiek om gevraagd wordt? Gezien jij moderator bent heb je wellicht een betere kijk in alles wat gebeurt achter de schermen…

Bijdrager
    Thoomas

Zoals aangegeven op de Support-pagina van OMT:

Hoe kan ik mijn gebruikersnaam wissen?
    Dit kan momenteel niet, omdat er anders gaten vallen in bestaande forum-discussies waarin je hebt bijgedragen. In een volgende release van OMT is het wel de bedoeling dat er een niet destructieve verwijdermogelijkheid komt.

Bijdrager
    Marius1976

Ik heb juist respect voor mensen als Ernst. Voor hem is een persoonlijke grens bereikt als er dat soort dom gebral op zijn scherm terecht komt, en niet wordt weggehaald door moderators of crew.

@Moofnor

Kennelijk vindt hij het niet overdreven, anders stelde hij die vraag niet he? Ik vind het in ieder geval geen overdreven vraag van hem.

@Ravaso

Ik denk dat het voor Ernst van belang is hoe beheerders (of dat nu van de winkel van AH is, of van het forum van OMT) op zulk taalgebruik reageren. Ik zou me zelf ook erg onprettig voelen als er publiek in de AH loopt die dergelijke taal uitslaat. Als dat niet tot verwijdering van deze klanten zou leiden, dan zou dat voor mij inderdaad reden zijn om een andere winkel te zoeken.

De vraag is nu: heeft crew/moderatorteam iets aan deze uitspraken gedaan? Ze weggehaald bijvoorbeeld?

Als dat wèl zo is, zou dat voor mij persoonlijk een reden zijn om m’n lidmaatschap te heroverwegen.

Groet
    Marius

Bijdrager
    STEVEJ0BS

Jeetje wat ernstig:-)
    Met een verwijdering verkanker je op dit moment het halve forum. Nog even geduld dus!

Bijdrager
    Arthur345
    Ernst op 11 augustus 2011

Naar aanleiding van de opmerking “Ik verwacht dat Apple met een mega-antenna komt waar je acuut kanker van krijgt, maar sowieso bereik hebt. ” op dit forum zou ik mijn account willen verwijderen. Hoe gaat dat?

Ik vond het wel grappig.

Bijdrager
    mowat

Niemand kan beoordelen waarom , en in welke mate , Ernst zich door zo’n bericht gekwetst voelt.
    Als hij daar een reden voor heeft , zelfs al weten we niet welke , dan vind ik dat men die moet respecteren en het daarbij niet erger moet maken dan het misschien is. De meeste mensen zijn hopelijk volwassen genoeg om zich ook als dusdanig te gedragen.

Bijdrager
    Marius1976

Ik lees nu dat het gaat om een opmerking die Adriaan Mol heeft gemaakt in een schrijven, wat hij later heeft aangepast.

Nou… dan gaat de opmerking van Ravaso helemaal mank. Het was dus OMT zelf die met deze opmerking kwam. Nou Ravaso… als de AH of welke winkel dan ook zou stunten met dit soort grappen, inderdaad dan zette ik er geen voet meer over de rempel.

Maar goed; basta. Ik last ook Adriaan het rechtgezet heeft, dus wat mij betreft is het nu klaar. Al respecteer ik de beslissing van Ernst volledig.

@very ontopic

Jammer he, dat IK gewoon blijf:D *EVIL GRIN*

Bijdrager
    Ravaso

@Marius1976

Waarom zouden beheerders of moderators deze reactie moeten verwijderen?
    Er wordt niet gespot met “K”
    En het is geen dom gebral want het heeft vroeger zelfs in het nieuws gestaan dat de straling van GSM’s kanker kunnen veroorzaken..
    Dus een super antenne zou dat acuut kunnen veroorzaken..

Bijdrager
    STEVEJ0BS

Voelt de topic starter zich ook beledigd bij het woordje ‘verpest’?

Bijdrager
    Marius1976

@Ravaso

Het was wel dom gebral, want het was namelijk in het onderhavige stuk als GRAP bedoeld.

Maar ik snap het wel, je wilt nu even publiekelijk je gelijk halen. Ik zou zeggen: doe je best Ravaso. Ga jij maar eens publiekelijk motiveren waarom iemand op een site waar men niet komt voor grappen en grollen, toch ineens geconfronteerd moet worden met een grap rondom ‘kanker’.

Doe je best.

Bijdrager
    Lauwrence

@Ravaso: slap gelul. Het verband tussen GSM gebruik en kanker is nog altijd niet bewezen. We leven sowieso in een wereld vol oa elektromagnetische straling, ook dat gegeven is nog niet 100% in verband gebracht met kanker.

Waarmee ik overigens niet wil zeggen dat een super antenne niet schadelijk is voor de mens…

ontopic: ik kan me de reactie van Ernst goed voorstellen, vond de uitspraak in het artikel ook wat ongepast eigenlijk.

Inactief
    Anoniem

Toch zal hij naar OMT.nl moeten om te lezen hoe hij zijn account (niet) kan verwijderen.

Bijdrager
    Ravaso

:sealed:

Bijdrager
    Eelco

Maar ik kan me de reactie van Ernst goed voorstellen. Ik heb na een paar jaar een ander forum vaarwel gezegd omdat ik me er niet meer thuis voelde. Dan kan een enkele opmerking die op zichzelf helemaal niet zo verschrikkelijk is te veel zijn.

Bijdrager
    hendrik ijzerbroot

Eigenlijk vindt ik de reactie van Ernst nogal overdreven. Het was immers niet aan hem persoonlijk gericht.
    Ik heb wel ergere dingen op forums (ook hier dus!) zien staan die soms wel op de persoon speelde.
    Nu ken ik niet het betreffende artikel, maar ik kan mij tot op zekere hoogte de gekozen bewoordingen van Adriaan wel voorstellen. De discussie of je nu wel of geen kanker kan krijgen van een GSM loopt al jaren en er is nog steeds geen eensluidend antwoord op. Waarschijnlijk heeft Adriaan toen gedacht:

“Nu moet het maar eens uit zijn, als je geen kanker krijgt van een magnetron of GSM dan toch in ieder geval van een mega-antenne.”

Kijkend naar de huisregels is dit op het kantje denk ik, maar dat hangt ook van de context van het artikel af.
    Om dan maar gelijk hier niet te willen komen is ieders goed recht natuurlijk, maar het mag niet zo zijn dat één verkeerde opmerking iemand impulsief het forum doet verlaten omdat de positieve zaken hier toch de boventoon voeren dacht ik.

Bijdrager
    hendrik ijzerbroot
    Ravaso op 11 augustus 2011

@Marius1976
    En het is geen dom gebral want het heeft vroeger zelfs in het nieuws gestaan dat de straling van GSM\’s kanker kunnen veroorzaken..

Als je even googled op “gsm kanker” dan zie je een duidelijke trend.
    De kankerstichting zegt onomwonden “je krijgt kanker” punt uit.
    Organisaties die zich bezig houden met de gebruikte techniek zeggen “onzin je krijgt geen kanker”
    en het WHO (World Health Organization) gebruiken woorden zoals “mogelijk, misschien en klein risico”

M.a.w: het is nog steeds gis werk of je er nu wel of geen kanker van krijgt.

Bijdrager
    Hansi2124
    Niiiiiickk op 11 augustus 2011

@ Hansi: gebeurt*:wink:

Voor taalproblemen verwijs ik je weer naar het taaltopic. Ook als je een wink toevoegt.

Bijdrager
    Hansi2124

Wat is eigenlijk de link van dat topic waar dit over gaat?

Bijdrager
    hendrik ijzerbroot

Geen idee Hansi, had al ge-googled, maar kon niks vinden, vermoedelijk omdat de desbetreffende tekst al is aangepast door de schrijver.

Bijdrager
    Yaris

Daarjuist heb ik beheerder en groepsmoderator Koen op het forum aanwezig gezien. Waarom geeft die niet eens commentaar?

Bijdrager
    IBram15

iPhone 5 air concept

Lees de reacties maar…

Bijdrager
    Oulad

Aan de ene kant snap ik best wel dat hij zegt, dit wil ik niet zien maar ik vind de reactie van: Ik kom nooit meer op OMT omdat dit is gezegt door een gebruiker, een beetje overdreven omdat OMT er verder ook niks aan kan doen dat dit is gezegt, het enige wat OMT kan doen is dit modereren en zorgen dat deze reactie word verwijdered of gewoon een woorden filter instellen
    Tuurlijk ben ik het er mee eens dat deze woorden niet op OMT thuishoren, en dat je het erg vind vooral als je iemand heb verloren aan deze ziekte, maar ik denk dat de reactie ik kom nooit meer op omt, een beetje overdreven is

@Hendrik,
    De reactie is al verwijderd, alleen de geciteerde berichten zie je nog

Maar hij moet het zelf weten, ik ga slapen Truste

Moderator
    unSOUND

Dat heet een statement maken Oulad. Ik begrijp dat wel. Het naast je neer leggen is geen optie als het je raakt. Als je niks doet, veranderd er niks.

Persoonlijk vond ik de taal van Adriaan ook totaal misplaatst. In een topicpost kun je nog zeggen dat het in de opwinding ging, de emoties hoog opliepen, maar dit is een nieuwsitem. Over zulke teksten kun je zorgvuldig nadenken voor je het plaatst.

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 54)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.