6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    psteintj

Account verwijderd, maar mail adres nog wel te kiezen bij te versturen mail

Op mijn Mac had ik verschillende mail accounts, na het toevoegen zag ik dat ik per ongeluk het nieuwe mail account met een hoofdletter had geschreven dus: [email protected]. Geen probleem verwijderen en opnieuw op de juiste manier toevoegen, maar nu komt het: wanneer je een mail wilt versturen kun je bij de regel “van:” een keuze maken vanaf welk account je de mail wilt versturen en als je daar op het pijltje klikt staat daar dus niet alleen [email protected] tussen, maar ook nog [email protected]. Dit ondanks dat deze niet meer bij de accounts staat. Heeft iemand een idee hoe ik dit mail adres kan verwijderen.

• Dit onderwerp is gewijzigd 2 weken, 1 dag geleden door psteintj.
    Bijdrager
    TheBigZ
    Bijdrager
    psteintj

Hoi BigZ, dank voor je reply, heb dit geprobeerd, maar kan alleen de mailadressen “gericht aan” verwijderen, en niet de mail adressen “verstuurd door” of zo als mail zegt “van”. Nogmaals dank

Bijdrager
    Pasav

Staat je oude account nog bij de SMTP server misschien ?

Bijdrager
    psteintj

<p class=”cite”>Pasav op 25 juni 2020 om 09:20</p>
    Staat je oude account nog bij de SMTP server misschien ?

DAnk voor je bericht, hoe zou ik dat kunnen controleren? Normaal kan ik via het account de smtp server bekijken, maar omdat het account is verwijderd kan ik die SMTP server niet meer vinden. Of is er nog een positie waar alle SMTP servers op geslagen zijn?

Dank en groet

Bijdrager
    psteintj

Het probleem is opgelost, eerst hebben we alle accounts verwijderd en daarna weer opnieuw ingebracht, nu staan er alleen die accounts in die echt gebruikt kunnen worden.

Dank voor de hulp

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.