4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:

Bijdrager
    Jesse

account bestanden verplaatsen naar schoon nieuw account

Hallo,

Ik heb het hier laatst voorbij zien komen alleen kan ik het niet meer vinden.

ik wil ff schoon account hebben met nog m’n oude muziek, films enz.
    De itunes libary kopieren. via gedeelde map in de map muziek in andere account gezet
    alleen dan krijg je nog de melding dat je niet genoeg bevoegdheid hebt.

hoe zette je dit ookalweer uit? zodat ik strax met m’n oude bestanden in een schoon account
    verder kan?

groeten jesse

Bijdrager
    Arno

Heb je het hier voorbij zien komen of op MacMinds?
    [size=9:dfb95a8505](op beide forum precies hetzelfde berichtje zetten komt niet echt geloofwaardig over)[/size:dfb95a8505]

Als je het hier voorbij hebt zien komen dan moet het te vinden zijn via de beruchte zoekfunctie.

Bijdrager
    Jesse

nou waar ik het tegen ben gekomen weet ik dus niet zeker dat blijkt, anders zou ik het niet op alle 2 de fora posten.

ojah en waar het op neer komt dat ik dus gewoon voor een oplossing zoekt die waarschijnlijk heel simpel is.

hoe kan ik bijv de itunes libary van het ene (oude)account naar het andere account zetten en daarbij ook meteen de bevoegdheden goed zijn zodat ik later het oude account kan verwijderen.

Bijdrager
    Jesse

ok met itunes en iphoto lukt ’t wel.

maar ik wil al m’n instellingen van mail naar andere account hetzelfde hebben..

kopieer ik mail uit libary naar andere libary en dan vraagt ie in het begin nogsteeds
    om het aanmaken van een account/postbus.

hoe pak ik het aan met mail?

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.