8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    iMatthi

    Office for Mac start niet op

    Dusss, zoals jullie weten bestaat office voor mac niet.

    Heb echter net Office 2007 (voor Windows) met CrossOver geinstalleerd op mijn MacBook. Probleem is dat alle programma’s (Word, Access, Excel,..) crashen bij de startup (blijven springen op het dock. Iemand een idee?

    Bijdrager
    Gastje01

    Office voor mac bestaat wel, typ maar eens in op Google…

    Bijdrager
    dddfnfjefefle

    En nu een combinatie van jullie antwoorden: Office for Mac bestaat, alleen het programma Access zit daar niet bij.

    Bijdrager
    Gastje01

    Laten we dan nu maar inhoudelijk op de vraag in gaan:

    Heb je al eens geprobeerd om crossover opnieuw te installeren?

    Bijdrager
    iMatthi

    Kleine typfout inderdaad, bedoelde dus inderdaad ACCESS voor mac. Ging net crossover opnieuw installeren.

    Bijdrager
    iMatthi

    Dus, met een nieuwe CrossOver opnieuw geinstalleerd, geeft hij deze keer de foutmelding “Er is geen Windows-programma geconfigureerd om dit soort bestanden te openen”. Iemand?

    Bijdrager
    mowat

    Als je crossover gaat installeren om vooral met access te werken , dan loopt het volgens mij verkeerd.
    Crossover werkt enkel met de Access versie die in Office 2000 zit , en dan nog ranked met “Bronze” , dus dat wil zeggen heel twijfelachtig werkend.
    Dus access voor office 2007 werkt niet.

    zie onderaan Supported Applications : vermelding met het sterretje *

    http://www.codeweavers.com/products/cxmac/

    Bijdrager
    johnkeates

    Access na Office 2000 wil alleen lekker werken met vmware/parallels (windows dus).

    Misschien tijd om een standaarden-gebaseerd systeem te gebruiken dat ook nog eens cross platform is?

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.