5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Alicia

Abonneren op iTunes Match met al ingewisselde iTunes Gift Card

Hallo,

Ik heb een vraag over abonneren op iTunes Match. Ik heb genoeg tegoed staan op mijn account (39,95 euro). Nu probeer ik iTunes Match aan te schaffen, maar er verschijnt nergens de optie dat ik kan betalen met mijn tegoed. De opties die verschijnen zijn via credit card betalen of met een nieuwe iTunes Gift Card. Kan ik met al eerder ingewisseld tegoed iTunes Match aanschaffen, of moet ik opnieuw een iTunes Gift Card kopen? En als het kan met de 39,95 euro die al op mijn account staat, hoe doe ik dit dan?

Alvast bedankt voor het antwoord.

Groeten
    Alicia

Bijdrager
    valentijn12

Je kan iTunes match alleen kopen als er een geldige creditcard aan je account gekoppeld staat.
    Maar, als er voldoende tegoed op je account staat zal iTunes match daarvan gekocht worden (je credit card wordt dus niet gebruikt).
    Als de aankoop gelukt is verwijder je vervolgens weer de credit card uit je account.

Bijdrager
    JohnLokerse

Er moet inderdaad een geldige betalingsmethode geregistreerd staan. Na je aankoop van iTunes Match kan je de betalingsmethode verwijderen van je Apple ID.

Er wordt tijdens het aankopen van Apps/Services alleen gebruik gemaakt van je tegoed op je Apple ID (alleen als er voldoende krediet opstaat natuurlijk).

Bijdrager
    belfortmac

Als je geen creditcard hebt, moet je hier eens gaan kijken.
    http://www.3vcard.nl
    Makkelijke en veilige oplossing als je even een creditcard nodig hebt.

Bijdrager
    Alicia

Bedankt voor de reacties. Het werkt als ik eerst een geldige creditcard aan mijn account koppel!

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.