22 berichten aan het bekijken - 1 tot 22 (van in totaal 22)
  • Q:
    Bijdrager
    Obscene

Abonnement nemen of de Iphone 3Gs los kopen?

Zou ik een abonnement nemen voor de Zwarte 16 gb 3Gs Iphone dat rond de € 30 per maand is en 2 jaar lang + 100 euro bijbetalen (dat is rond de 860 euro in totaal)
    Of zou ik de iphone in een goede winkel kopen? ik weet de exacte prijs niet en ik weet ook geen :apple: zaakje dat vlakbij ligt :|

Bijdrager
    saewer

???

Hier word ik soms zo moe van…

Bijdrager
    Obscene

Als je moe bent dan moet je slapen:wink:

Moderator
    Pete.Z

Welkom hier Obscene, ik denk dat je vraag in een vorm van een complete zin gieten meer antwoorden zal opleveren dan deze losse opmerkingen.
    Ik neem aan dat de meeste mensen het wel zullen snappen, maar echt handig is het niet zo.:wink:

Bijdrager
    Obscene

ik verander het wel even.

(ben morgen weer online , en btw … 80+ keer bekeken en maar zoveel reacties? :P)

Bijdrager
    iMous

Volgens mij ga je hem via de officiële kanalen niet krijgen zonder t-mobile abonnement.
    Dan zal je naar het buitenland moeten uitwijken.

Ik zit zelf ook een beetje op marktplaats te loeren, maar veel meer dan malafide gasten kom ik niet tegen, of de prijzen zijn vergelijkbaar als wat jij noemt incl. de belminuten.

Als je mooie suggesties hebt hoor ik het graag.

Bijdrager
    hahaha… wat slecht

kijk eens hier voor de actuele prijzen

http://www.t-mobile.nl/iphone/abonnementen.html?WT.ac=sc_iphone2_abbo

voordelen t-mobile iphone abonnement
    1)de iphone deal via T-mobile is werelwijd de goedkoopste deal met de meest geleverde diensten.
    2) je betaald niks voor je internet (alleen maar voor bellen en sms
    MMS is buiten de bundel 50 cent per bericht)
    3) je hebt garantie op het toestel

nadelen
    1) niet iedereen is tevreden met het netwerk van t-mobile. de dekking wil wel eens variëren afhankelijk van waar je woont

Simlock vrij
    niet echt interessant lijkt mij
    je betaald een gods vermogen voor het toestel om er vervolgens na twee jaar achter te komen dat de simlock vrije iPhone je meer geld gekoste heeft dan wanneer je wel met t-mobile in zee had gegaan.

los toestel plus abbo met dezelfde belbundel en sms bundel plus passend databundel komt 9 van de 10 keren duurder uit dan wat t-mobile bied.

het kan ook goedkoper dat weet ik maar je gaat ergens op inleveren.en dat is functionaliteit.
    je mist niet super veel maar het is net als het hebben van een blackberry zonder blackberry services

dat wat hem speciaal maakt doet het niet.

[size=9:2bfb5c29e8]Dat zijn mijn gedachten er over

Maar er is en hele mensheid ie e iphone gewoon alsnog simlock vrij gaat kopen en er tevreden is dus je moet het gewoon zelf weten[/size:2bfb5c29e8]

Bijdrager
    St. Mobbs

Los in Nederland kopen is een paar honderd euro duurder dan in Belgie of Italie.

Maar dat abonnement is wel inclusief belminuten, omperkt internet en sms. Dat zul je er allemaal los bij moeten kopen als je voor een ‘vrije’ versie gaat.

Moderator
    unSOUND

Het hangt er ook een beetje van af wat je zelf in staat bent te doen. Ikzelf woon een behoorlijk eind van België, heb zelf geen auto, dus om voor de aankoop en elk ander latere wissewasje op en neer te moeten met de trein zag ik niet zitten. Met T-mobile in zee gaan was echter geen optie, hun dekking is gewoon om te janken bij mij in de regio…

Dus wat heb ik gedaan :

• iPhone met T-mobile abonnement ( 29,95 p/m )
    • unlock code aangevraagd ( eenmalig 120 euro )
    • Sim-only abonnent van Vodafone met onbeperkt internet ( 25 euro p/m )

Op de lange termijn is dit duurder dan laten overkomen of zelf halen uit een ander land, maar het scheelt mij wel een enorme berg gedoe, en dat heb ik er graag voor over.

Bijdrager
    Bor

De prijs voor een losse iPhone is natuurlijk lager dan het bedrag dat je noemt, maar bedenk wel dat je dan nog een abonnement erbij moet nemen…

Bijdrager
    iDecide

Mooie optie, maar wat heb je met het T-Mobile abonnement gedaan? Deze laten overdragen naar iemand anders of heb je momenteel een dubbel abonnement? Want dat is natuurlijk niet voor iedereen een optie.

Een losse iPhone 3GS kopen kost inderdaad een berg geld, omdat men dan naast de prijs voor het toestel ook nog zijn abonnementskosten/belkosten moet gaan betalen. Dus in feite betaal je dubbel.

Moderator
    unSOUND

Die loopt gewoon door, de SIM kaart ligt ergens hier thuis in de kast. Zoals ik in een ander topic hierover al vertelde schrijf ik die kosten gewoon af als zijn het betalen van de iPhone, maar dan in termijnen. Want dat is nog een tweede voordeel tegenover kopen in België, je hoeft niet het hele bedrag in één keer op te hoesten.

Moderator
    Pete.Z

Overigens is een iPhone met T-Mobile abonnement nog wel het goedkoopst voor de meeste mensen, en neit onbelangrijk, je hebt echt onbeperkt en snel internet.
    Ik ben zelf gewoon tevreden met T-Mobile, maar dat is iets wat je eerst even moet uitzoeken, woon je ergens ver van de randstad is het met de dekking een heel stuk slechter gesteld.

Bijdrager
    Mateusz

Ik doe hetzelfde als unSound. T-Mobile abo ligt in de kast, jailbreak en unlock, en Vodafone erin. Over een jaar gratis unlock code, en dan weer officiële firmware erop!

Bijdrager
    Koning Bolo

Niet te vergeten de garantie, bij abonnement ( meestal ) geen probleem.

Bijdrager
    Obscene

Dus , jullie raden een abonnement aan?

[size=7:49212ab852]oh ja , ik ga binnenkort op vakantie naar spanje (Malgrat de mar) kom ik daar op het internet met de iphone?[/size:49212ab852]

Moderator
    unSOUND

Wij geven stof tot nadenken, uiteindelijk moet je zelf tot een conclusie komen aan de hand van de voors en tegens. Wij kunnen voor jou geen keuze maken, want wat voor ons een voordeel kan zijn, hoeft dat niet voor jou te zijn…

Bijdrager
    bedhead
    ”unSOUND”

Wij geven stof tot nadenken, uiteindelijk moet je zelf tot een conclusie komen aan de hand van de voors en tegens. Wij kunnen voor jou geen keuze maken, want wat voor ons een voordeel kan zijn, hoeft dat niet voor jou te zijn…

Sluit ik me bij aan, geldt trouwens ook zo voor alle kwesties op dit forum “zou ik dit of dat”. Gebruikers van dit forum kunnen enkel raad geven wat hen het beste lijkt.

Bijdrager
    Bor
    ”Obscene”

[size=7:2545b3b206]oh ja , ik ga binnenkort op vakantie naar spanje (Malgrat de mar) kom ik daar op het internet met de iphone?[/size:2545b3b206]

Als je arm wil worden wel.

Moderator
    Pete.Z
    ”Obscene”

Dus , jullie raden een abonnement aan?

[size=7:f6fe9900fa]oh ja , ik ga binnenkort op vakantie naar spanje (Malgrat de mar) kom ik daar op het internet met de iphone?[/size:f6fe9900fa]

Ik zou zelf weer een abonnement nemen als ik moet kiezen, gebaseerd op de ervaringen van het afgelopen jaar.

In Spanje kan je best op internet, maar let wel op dat je dat uitsluitend doet als je wifi kan gebruiken, en niet via de “telefoonlijn” want dan kom je thuis met een rekening van 600 euro…..je zal niet de eerste zijn.

Bijdrager
    Obscene

Ja , ik heb op youtube een filmpje gezien waar iemand een rekening van rond de 5.000 € kreeg :|

Bijdrager
    Walkingfingers

Ik koop in september een simlockvrije 3Gs in Belgie en combineer dat met een bezoek aan vrienden in Antwerpen. M’n huidige Telfort sim-only breid ik uit met mobiel internet en ik ben voor 19 euro/maand klaar en een goede dekking en meer minuten en lagere tikprijs indien ik boven de bundel uit ga.
    De dekking van T-mobile vind ik ondermaats.

22 berichten aan het bekijken - 1 tot 22 (van in totaal 22)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.