5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    ferre40

Abonnement iTunes match vernieuwen

Krijg een mail van Apple om mijn abonnement van iTunes match te vernieuwen.
    Echter lukt het niet om deze in rekening te brengen, nochtans staat er genoeg op mijn accountrekening, maar het blijkt
    dat men dat alleen kan vernieuwen met een creditcard.
    Waarom kunnen ze niet afrekenen via mijn accountrekening ?

Bijdrager
    segher

Same problem here…
    Je kan hem of alleen via nieuwe itunes kaart kopen of via credit-card. Weet iemand wel of je itunes match kan vernieuwen met bijvoorbeeld 2x een nieuwe 15e itunes kaart?

Bijdrager
    mytecmaster

Ook ik kreeg paar dagen geleden de match mail, heb het maar stop gezet. In een jaar tijd heb ik ervaren dat het nog niet goed werkt. 3g is vaak te slecht om te streamen..

Bijdrager
    ferre40

Heb 2 weken geleden een kaart van 100 euro gekocht, rekende houden met mijn abonnement van Quello van 5 euro die maandelijks altijd netjes na verwiitiging mail van mijn rekening gehaald wordt. Hield ook rekening met het vernieuwen van iTunes match, maar blijkbaar ben ik daar aan voor de moeite. Dit kan toch niet dat ik nog eens extra 25 euro moet ophoesten terwijl mijn account voldoend credit heeft.

Bijdrager
    nigelllv

je kan ‘tijdelijk’ even je creditcard er aan hangen. ik heb vorig jaar ook een abonnement genomen, en zat toen in de zelfde situatie. Als je je creditcard er aan hangt, en je hebt het bedrag l op je account staan, dan halen ze toch het bedrag van je account af. Daarna kun je je creditcard weer ontkoppelen.;-)

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.