4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    S1t1e1f1a1n1

Abbonneren bij iCal lukt niet

Hallo,

Ik wil me graag abonneren op mijn rooster van de TU Delft. Vervolgens vraagt google Chrome of ik de applicatie iCal daarvoor wil starten. Vervolgens gaat hij in ical een link downloaden en daarna gebeurt er niks. Geen enkele afspraak wordt toegevoegd. Doe ik iets verkeerd? ik heb dit probleem al langer volgens mij, maar nu ben ik het beu eigenlijk. Iemand een oplossing of een wilde gok?

Groetjes Stefan

Bijdrager
    Yggdrasil

Zie je effectief niks staan in je iCal of krijg je een gedownload bestand in je Downloads map? Want van een ‘link’ downloaden heb ik eigenlijk nog nooit gehoord. Je kunt wel op een link klikken om iets te downloaden…

Het kan zijn dat je vanuit je Downloads map nog een bestandje moet slepen in iCal. Het kan ook zijn dat je rooster nog helemaal niet klaar is waardoor er ook niets komt te staan.

Bijdrager
    S1t1e1f1a1n1

Klik maar eens op abonneer, dan wordt er gevraagd naar een URL. wanneer ik deze dan invul zegt iCal iets rondom downloaden etc. vervolgens wordt er niks toegevoegd. En nee er staat nies in mijn download map. Probleem nog altijd niet opgelost

Bijdrager
    S1t1e1f1a1n1

Dit gebeurt er…. 2 pogingen… de eerste is van de TU Delft en de tweede is een random van het internet gepluk schoolvakantie abonnementje…

EDIT: Google agenda (wat ik toch al gebruikte vanwege mijn android telefoon) pakt hem probleemloos en synchroniseert dat ook weer met iCal… maar waarom wil iCal zelf niet?

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.