14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:
    Bijdrager
    iFlorens

Abonnement T-Mobile

Hallo,

Ik ben al een beetje aan het kijken wat voor abonnement ik zal gaan nemen, en mijn grootste zorg is het internet. Ik heb namelijk geen idee hoeveel ik nu op mijn abbo heb staan, en hoeveel ik daarvan gebruik. Heb het ook niet echt door als ik eroverheen ga, omdat het internet van T-Mobile sowieso al erg sloom is. Ik heb op het moment het i-150 ’08, 2 jaar abonnement van 30,64 per maand.

Weet iemand ook waar ik kan vinden wat mijn gebruik per maand is? Ik kan het niet vinden bij My T-Mobile.

Bedankt!

Bijdrager
    Yost

Als het goed is, houdt je telefoon het bij. Als het een iPhone met iOS5 betreft, staat het onder
    Instellingen > Algemeen > Gebruik > Gebruik mobiele netwerk.

Bijdrager
    iFlorens

Ja, zoiets wist ik wel maar ik kan er niet echt uit opmaken over welke periode dit dan is. Er is 743MB verstuurd en 5.2GB ontvangen. Er staat dat hij 1 maart opnieuw ingesteld is. Zou dat dan van die tijd zijn? Dan weet ik nogsteeds niet wat voor abbonement ik moet nemen:P

Bijdrager
    KarelWillem

Ik heb over een maand of 21 nu gemiddeld 245 Mb per maand verbruikt.
    En dat is eigenlijk best véél minder dan ik dacht dat ik zou gaan verbruiken.

Dus het is i.d.d. best nuttig om je totaalverbruik (want dat zie je in dat menu staan) te delen door het aantal maanden dat je je telefoon hebt.

Bijdrager
    Yost

Ik heb mijn telefoon nu zo’n 17 maanden, nog nooit opnieuw ingesteld, en in die tijd zo’n 10 GB geup- en download. Is dus zo’n 60 MB per maand. Maar ik kijk niet langdurig filmpjes over 3G, etc. Gaat bij mij vooral op aan zo nu en dan een YouTube clipje, wat websitebezoek en de attachments van mijn e-mailtjes.

Bijdrager
    iFlorens

Dus moet ik dan 5.2GB+743MB : 24 doen? Hoeveel MB is 5.2 GB?

Bijdrager
    juwlez

5200

Bijdrager
    iFlorens

Hm ja Juwiez dat is ook vrij logisch, bedankt xD

Dan zou ik, als ik goed heb gerekend, ook ongeveer op 245 Mb per maand uitkomen ja. Dan een abbo van 250Mb maar.. Ok bedacht allemaal:D

Bijdrager
    ion8

250MB is best wel weinig als je het een en ander doet via 3G. Volgens mij kun je wel nog upgraden als het te weinig blijkt. Kijk wel uit, want 3G wordt zowat afgesloten als je over je limiet gaat bij TM. Dacht trouwens dat goedkoopste abo bij TM op 500MB zit. Succes met kiezen.

Bijdrager
    Beaglelover

@iFlorens
    Stel je gegevens opnieuw in op de pagina ‘Gebruik mobiele netwerk’ en kijk over een paar dagen of als je nog tijd hebt over een paar weken. Dan weet je het zeker.

Bijdrager
    iFlorens

Als het minimum op 500MB zit heb ik niet echt problemen… Ik gebruik 3G alleen tijdens treinreizen hier en daar en op school soms. Gewoon voornamelijk social networking. Soms een filmpje op OMT.

Bedankt allemaal!

Bijdrager
    juwlez

Zou je echt geen 250 mb aanraden, 250 mb is ca een klein uurtje youtuben of een uitzendingsgemist aflevering kijken.

Bijdrager
    KarelWillem
    juwlez op 29 februari 2012

5200

5.2 x 1024 is beter toch?

5325 + 734 = 6059 / 24 = ruim 252 Mb per maand

Bijdrager
    iFlorens

Hm.. Oke. Dan ga ik idd toch op 500 mb af. Bedankt!

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.