2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:
    Bijdrager
    HRM

Aan/uitknop (zijknop) iPad kapot

Ik heb mijn iPad Air2 laten vallen. Hij is precies op de punt van de aan/uitknop terecht gekomen. Deze is gedeukt en kapot.
    De iPad heb ik daarna nog een poosje normaal kunnen gebruiken omdat ik deze zijknop niet hoefde te gebruiken.
    Ik hield de iPad goed opgeladen.
    Nadat hij een poosje in de kast heeft gelegen wil ik de iPad weer gaan gebruiken.

Dat is makkelijker gezegd dan gedaan want het volgende probleem doet zich voor:
    -Meteen bij het aansluiten van de usb snoer staat er op het scherm “iPad is geblokkeerd verbind met iTunes”
    -Het is me gelukt om, door hem te verbinden met iTunes en de thuisknop10 seconden in te drukken, de software te updaten.
    -Maar helaas blijf ik op de iPad de melding krijgen “iPad is geblokkeerd”.
    -En op mijn iMac krijg ik de melding “iTunes kan geen verbinding maken met deze iPad. De waarde ontbreekt.”

Mijn vraag:
    Weet iemand hoe ik deze iPad toch gekoppeld krijg met iTunes? Zodat ik hem weer kan gaan gebruiken zonder een functionerende
    aan/uitknop (zijknop)? Als ik hem weer aan de praat krijg, heb ik nl. de aan/uitknop niet nodig. Dat weet ik omdat ik dat ook gedaan heb toen hij pas gevallen was.
    Het repareren van de aan/uitknop is best wel duur. Dus als het zonder kan….

Bijdrager
    HRM

Probleem is opgelost. De iPad werkt weer uitstekend.

Hiermee sluit ik de topic.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.