6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Chrissser

Aan/uit knop stuk! Garantie?

Hee,:)

Ik heb een iPhone 4S, en de Aan/uit knop vorige maand helemaal naar binnen gedrukt. Ik wou het scherm locken en toen drukte ik hem helemaal door! Ik kan hem wel als ik hard genoeg druk op 1 punt wel locken maar het is er irritant aan het worden.

Ik heb de iPhone nu 10 maanden, en dat zou dus toch nog betekenen dat ik 2 maanden recht heb op garantie en reparatie van mijn iPhone bij de Apple store? Als ik mijn serie nummer invoer om de garantie te bekijken op apple.nl zie ik dat ik geen technische dienst meer krijg maar wel reparatie dienst? Dat zou daar toch onder moeten vallen?

Off topic, als ik hem laat repareren iemand ervaring hoelang kan duren?:-?

Alvast bedankt:)

Bijdrager
    Baszert

Grote kans als je even een bezoekje brengt aan de Apple Store in Amsterdam dat ze hem vervangen voor een nieuwe:-)

Bijdrager
    Chrissser

@baszert

Uhm, ja woon boven in Noord-Holland dus dat zou wel kunnen. Maar moet dan wel weer alles met openbaar vervoer (Minderjarig xD)
    Zou echt cool zijn als ik nieuwe mee terug krijg =) Misschien wel zelfs een iPhone 5 haha #Joke

Bijdrager
    Bartkramer

Ik heb dit zelf ook gehad. Ik ben naar Amsterdam geweest en ze hebben hem ter plekke omgeruild. Ik kon voor een paar honderd euro een 5 kopen(weet het exacte bedrag niet meer).

Offtopic: Werkt de apple store site bij jullie ook niet?

Bijdrager
    KarelWillem

Ik kon voor een paar honderd euro een 5 kopen (weet het exacte bedrag niet meer).

676 euro ongeveer.;)

(Opgezocht in de Apple Store. Dus die werkte nu wel i.i.g.)

Bijdrager
    Exotic08

Waarschijnlijk bedoelt ie 250 euro:)

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.