20 berichten aan het bekijken - 1 tot 20 (van in totaal 20)
  • Q:
    Moderator
    Rivanov

Aantal sms tekens

Ik vroeg me af of er een applicatie bestaat die ervoor zorgt dat je het aantal sms tekens ziet. Ik zie nu namelijk niet uit hoeveel tekens mijn smsjes bestaan en of ik er dus 1 of 2 verstuur..

Iemand een idee?

Bijdrager
    macses

een tip :
    5 regels is 1 sms

Moderator
    Rivanov
    ”macses”

een tip :
    5 regels is 1 sms

Oke, dankje. Maar ik zie toch graag het aantal tekens. Vriend van me zei dat er wel zo’n applicatie bestond, maar wist niet meer hoe het heette.

Bijdrager
    macses

dat zal dan wel geen app geweest zijn uit de app store, maar een via cydia of installer. Ik weet echter niets van zo’n app, misschien gaat het wel om smsd

Moderator
    Rivanov

Hmm oke bedankt. Vind het jammer dat je dat niet kunt zien namelijk!

/edit: het ging inderdaad om iSMS maar dat is alleen via installer te vinden..

Bijdrager
    Martijn Snels

Ik vind ’t slim van Apple. Meer SMSjes is meer omzet is meer inkomsten voor hun en de providers. Daarbij… Ik krijg met 500 smsjes echt niet op iedere maand…

Moderator
    Rivanov

Ik vind het gewoon handig om te zien hoeveel ik verstuur en hoop dat Apple dit implementeert in een firmware update.

Bijdrager
    G-Force

http://www.apple.com/feedback/iphone.html

Dat bedoel ik verder niet vervelend, maar alleen klagen zonder dat Apple er van weet heeft geen zin. Hoe meer mensen het opsturen naar Apple, hoe eerder Apple zal overwegen om het toe te voegen.:)

Moderator
    Rivanov

Klopt, maar toen wist ik nog niet dat er nog echt niets van was. Dus ik meld het even..

Bijdrager
    niels

Is er inmiddels al iemand die een leuke app in Cydia of Installer heeft gevonden om een berichtenteller aan de iPhone toe te voegen? Het blijft me verbazen dat Apple dat niet inbouwt. Ik meen dat gebruiksvriendelijkheid voor geld uitmelken kwam bij Apple.

Afijn, ik heb het nogmaals ingestuurd via de submit, met een plaatje deze keer. Zo moeilijk moet het toch niet zijn voor de heren en dames in Cupertino om van de huidige SMS app dit te maken:

Afijn. Als er zoiets via een appje voor jailbroken iPhone verkrijgbaar is (dus die dat toevoegt aan de huidige SMS applicatie) dan houd ik me aanbevolen.

Bijdrager
    Bor

Dat vind ik dus lelijk.

Excuus!

Bijdrager
    niels
    ”Bor”

Dat vind ik dus lelijk.

Excuus!

Geen probleem. Het was ook 2 min werk. Echter, iets vergelijkbaars en subtieler zou van Apple’s kant erg prettig zijn. Of van wie dan ook:) Het is altijd lastig om iets aan een al drukke interface toe te voegen zonder de rust te verstoren. Adium heeft dit trouwens ook, zo’n halftransparant laagje in het venster als je een nieuw gesprek begint.

Het idee is natuurlijk dat dit balkje alleen verschijnt tijdens het typen. Net als het half transparante balkje met de verzendstatus wat verschijnt als je het bericht verzend.

Bijdrager
    DNGizzy

Als je BiteSMS installeert via Cydia dan telt hij de karakters.. I luv this app!
    (voor 6 cent smsen naar anywhere.. haha @ dure Belgische operators)

Bijdrager
    niels

MEt mn huidige bundel SMS ik voor veel minder dan 6ct per sms. Beetje overdreven ook om een compleet andere SMS dienst te nemen om de character count te zien. (En Cydia opnieuw te installeren, heb ik er na de installatie van de last.fm scrobbler gelijk weer afgegooid)

Bijdrager
    DNGizzy
    ”nielsth”

Beetje overdreven ook om een compleet andere SMS dienst te nemen om de character count te zien. (En Cydia opnieuw te installeren, heb ik er na de installatie van de last.fm scrobbler gelijk weer afgegooid)

Je kan biteSMS ook gebruiken met je huidige operator.
    Hiermee kan je trouwens ook delen van een sms conversatie verwijderen of zelfs forwarden.

Ik ben er alvast heel tevreden over.

Bijdrager
    suriflavour

ikkan iSMS niet vinden…

Ik vind ook dat er een teller moet staan! Gewoon klein boven de verzend knop ofzo!

Bijdrager
    Yaris
    Bijdrager
    mathijsvanderhurk
    ”Martijn

Ik vind ’t slim van Apple. Meer SMSjes is meer omzet is meer inkomsten voor hun en de providers. Daarbij… Ik krijg met 500 smsjes echt niet op iedere maand…

Vorige maand 1400 smsjes :moe: :innocent:
    Beetje hoge rekening daarna.. Ondanks dat ik 1000SMS had aangezet..

Bijdrager
    yamahaai

Als je een jailbroken iPhone hebt kan je via Cydia SMS helper installeren. Heel erg mooie oplossing: de teller zit “in” je verstuur knoppie:)

Bijdrager
    Speedooo

Ik heb ook maar even op de website van Apple een suggestie ingevuld. Misschien luisteren ze wel :P

20 berichten aan het bekijken - 1 tot 20 (van in totaal 20)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.