5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    thijs_ganger

Aantal Photoshop CS4 problemen tegelijk

Een collega van me heeft de volgende problemen met Photoshop CS4:

Elk document wordt als een postzegel zo groot geopend – heel klein dus

• Na ‘transformatie’ (schalen, roteren etc.) blijven de handels in beeld en actief ongeacht welk tool daarna wil gebruiken

• Bestanden worden niet in tabs geopend maar in losse vensters – en dat is de bedoeling ook – maar er blijft wel een grijs soort leeg bureaublad in beeld. Ogenschijnlijk zonder functie en dus irritant.

Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen?

Bijdrager
    MDF

Begin van onder naar boven… :P

• Bestanden worden niet in tabs geopend maar in losse vensters – en dat is de bedoeling ook – maar er blijft wel een grijs soort leeg bureaublad in beeld. Ogenschijnlijk zonder functie en dus irritant.

Nieuwe functie in CS4. Je kan nu kiezen hoe je foto’s worden getoond.
    In de bovenbalk (linksboven) staan een aantal icoontjes. Selecteer het voorlaatste (arrange documents) en kies hier de gewenste instelling.

Bijdrager
    MouseMighty

Ik zou als eerste even de voorkeuren verwijderen. Een aantal zaken komt op mij over als settings die (per ongeluk) zijn ingesteld.

Bijdrager
    Brainalyser

• Na ‘transformatie’ (schalen, roteren etc.) blijven de handels in beeld en actief ongeacht welk tool daarna wil gebruiken

Je hebt waarschijnlijk een vinkje staan voor de optie “Show Transform Controls”, dit kun je vinden door je “move tool” aan te kliken en dan staat het als het goed is rechts boven in de balk(onder de hand, zoom en rotate tools)…

Bijdrager
    thijs_ganger
    ”Brainalyser”

Je hebt waarschijnlijk een vinkje staan voor de optie “Show Transform Controls”, dit kun je vinden door je “move tool” aan te kliken en dan staat het als het goed is rechts boven in de balk(onder de hand, zoom en rotate tools)…

Dit werkt alvast.

Dank je!

En nu de rest proberen.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.