8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    dodo

Aantal CD’s Panther server

Ik heb bijna Panther Server CD1 & 2 binnen

Wil het wel eens uitproberen

Zijn het ook echt maar 2 CD’s of mis ik nou nog iets?

Volgens Apple moet ik min. 4GB vrij hebben… tov 2 CD’s… ???

Moderator
    Adriaan Mol

Het zijn maar 2 CDs inderdaad, waarvan je d’r zelfs eigenlijk maar 1 nodig hebt. Installers zijn gecompressed, dus bij het installeren word ’t wel wat meer dan 650MB. Daarnaast is het altijd verstandig om naast je systeem ook schijfruimte vrij te hebben.

Wil je ook Linux/Unix programma’s kunnen ‘compilen’, dan heb je ook de Developer Tools CD nodig.

Bijdrager
    dodo

Dan moet ’t wel lukken met 60 GB vrij:-)

Thx Adriaan!

Weet je trouwens ook een module om ASP te hosten?
    Moet voor m’n studie met ASP werken…

Bijdrager
    Sad
    ”dodo”

Ik heb bijna Panther Server CD1 & 2 binnen…

Als in: je download is bijna klaar? of is de postbode op de oprijlaan maar nog niet helemaal bij je huis en heeft hij het pakje zelf al opengemaakt en brengt hij elke dag een CD?

Bijdrager
    GIJay
    ”colpolyp”
    ”dodo”

Als in: je download is bijna klaar? of is de postbode op de oprijlaan maar nog niet helemaal bij je huis en heeft hij het pakje zelf al opengemaakt en brengt hij elke dag een CD?

:) :) :)

Bijdrager
    dodo
    ”colpolyp”
    ”dodo”

:lol: :lol: :lol: ehm…. proberen als in downloaden en kijken of ik er iets aan heb? Vind 499 dollar een beetje veel En ja ik weet het… ik moet me schamen

Bijdrager
    Sad
    ”dodo”

:lol: :lol: :lol: ehm…. proberen als in downloaden en kijken of ik er iets aan heb? Vind 499 dollar een beetje veel En ja ik weet het… ik moet me schamen

Gelukkig ben je eerlijk. Dat is ook wel weer een deugd!

Moderator
    Adriaan Mol
    ”dodo”

Weet je trouwens ook een module om ASP te hosten?
    Moet voor m’n studie met ASP werken…

Ik zou eerst een andere school zoeken. Je hebt MacASP, maar er bestaat ook ChilliASP (van Sun), waarmee je ASP op een Linux bak kan draaien, is vast ook wel te compilen van Mac OS X.

Succes, hierin geef ik je geen support;)

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.