7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    in absentia

Aantal actieve Torrents aanpassen in Vuze, waar ?!

Sinds kort download ik met Vuze in plaats van Azureus dankzij de automatische update (via Azureus).
    Nu bemerk ik dat er telkens maar 3 à 4 torrents actief zijn. De andere torrents worden in de wachtrij gezet.
    Nu kon ik volgens mij voorheen in Azureus zelf bepalen hoeveel torrents actief zijn. Deze instelling krijg ik echter niet gevonden in Vuze. Kijk ik er overheen of is die instelling in Vuze verdwenen? Al vast bedankt voor het reageren :D

Bijdrager
    Joid

Misschien niet de antwoord op je vraag, maar Transmission al eens geprobeerd?

Bijdrager
    in absentia
    ”Joid”

Misschien niet de antwoord op je vraag, maar Transmission al eens geprobeerd?

Ik heb een hele tijd geleden Transmission uitgeprobeerd maar uiteindelijk weer terug geswitcht naar Azureus. (De exacte reden hiervoor moet ik je helaas schuldig blijven, ‘tis al een behoorlijke tijd geleden).

Kun je me in het kort vertellen waarom Transmission zóveel beter is als Azureus (Vuze)?

Bijdrager
    Joid

Vuze/Azureus is een hele andere kant doorontwikkeld, nu met al die kanalen etc. Het is niet mijn ding. Maar als je die functie wel geweldig vindt dan is Vuze de tool voor je. Transmission bied je dit niet.
    Transmission is een overzichtelijk torrentclient, die perfect binnen OSX werkt, en een duidelijke en heldere UI heeft.

De Transmission van een half jaar geleden is trouwens niet de Transmission van tegenwoordig. Het programma is erg sterk en volkomen stabiel geworden.

Bijdrager
    in absentia
    ”Joid”

De Transmission van een half jaar geleden is trouwens niet de Transmission van tegenwoordig. Het programma is erg sterk en volkomen stabiel geworden.

Dan denk ik dat ik eerdaags Transmission nogmaals een kans geef :D

Bijdrager
    Moos

Om het maximaal aantal actieve torrents te veranderen ga je naar ”Vuze” -> ”voorkeuren” en onderop bij wachtrij stel je het maximaal aantal actieve torrents in, als je het eenmaal hebt ingesteld werkt het perfect.

Bijdrager
    in absentia
    ”Mac_max”

Om het maximaal aantal actieve torrents te veranderen ga je naar ”Vuze” -> ”voorkeuren” en onderop bij wachtrij stel je het maximaal aantal actieve torrents in, als je het eenmaal hebt ingesteld werkt het perfect.

Thanks, die setting zocht ik :mrgreen:

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.