8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    koolmees

Aansluitkosten?

Ik zit momenteel bij Orange, wat dus samen is met T-Mobile. Heb gehoord dat ik nu geen aansluitkosten hoef te betalen, klopt dit?

Kees

Bijdrager
    sypie
    ”T-Mobile.nl”

Loopt je contract af en wil je voordelig blijven bellen met je huidige nummer? Vernieuw dan nu je contract en profiteer van de beste aanbiedingen. Natuurlijk betaal je daarvoor geen aansluitingskosten.

Bijdrager
    koolmees

Ik belde vandaag met T-Mobile, kreeg ik te horen dat ik net zoals iedereen de helft van de normale (52 euro) aansluitkosten moet betalen.. en de beste aanbiedingen zijn er alleen maar voor de beste klanten (die bijv regelmatig over hun beltegoed heen zitten..) dus.. ik begin steeds me steeds meer te ergeren aan de praatjes van T-Mobile, want alles staat zo mooi op hun site maar voor Orange klanten is er geen My TMobile, zit al ontzettend lang bij Orange maar aanbiedingen nee..

Bijdrager
    G-SuS

Dat is balen zeg :sealed:
    Maar misschien als je toch de iPhone neemt en het uitlegt als hun erom vragen? Dat het dan geen probleem is.
    Ik heb namelijk mijn iPhone gekocht terwijl ik nog een vodafone abbo. heb. Normaal zou ik €26,?? moeten betalen. Maar heb expres mijn mond dicht gehouden en ja hoor! Hoefde niks van aansluitkosten te betalen!:D

Moderator
    Pete.Z

Let wel op dat aansluitkosten pas met je eerste factuur verrekend worden,dus juich niet te vroeg.

Bijdrager
    koolmees

T-Mobile moet gewoon wat duidelijker worden.. de website, de klantenservice en de T-Mobileshop zeggen allemaal iets anders.. nouja ik bezoek binnekort wel zo’n shop en dan laat ik me wel informeren wat ik nou ECHT moet gaan betalen..

bedankt!

Bijdrager
    Delars

Ik heb ook even zitten kijken op de t-mobile site. Ik was op dat moment ingelogd op de site en ik heb nu een relax-150 abonement. Toen keek ik bij de iphone abonementen en er stond dat de aansluitkosten 26,?? waren. Betekend dat dat ik bij mijn volgende abonement opnieuw die aansluitkosten moet betalen? :|

Bijdrager
    Hostyle

Aansluitkosten bij een provider betaal je als het goed is eenmalig. Een belletje naar de provider moet je het definitieve antwoord geven:wink:

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.