11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    Frabans

aansluitingen Nieuwe MBP 16″

Vandaag een nieuwe MBP 16″ besteld.

Maar. u moet ik daar van alles op aansluiten.

2x USB (Label printer, Scarlet regelaar voor monitor speakers)

1 kaartlezer

HDMI aansluiting voor op tv.

Allemaal losse adapters is niet zo handig. Appel verkoopt een Calldigit TS3 maar die is €270,=. beetje prijzig. Heeft iemand een beter idee?

Bijdrager
    Vroegah

Huh? Apple verkoopt Caldigit? Ben je niet in de war met Belkin? Die is nog weer duurderder:-)

Koop deze:  https://www.trust.com/nl/product/23417-dalyx-aluminium-10-in-1-usb-c-multi-port-dock

Bijdrager
    Frabans

Ziet er mooi uit, maar ik vraag me af of 60 watt laadvermogen wel genoeg is. Volgens Apple moet dat minimaal 85 watt zijn.

Bijdrager
    Frabans

En Ja, Apple verkoopt Caldigit. Hem dit app in Haarlem gisteren gezien.

Bijdrager
    Vroegah

60 watt is voldoende voor bijladen, dat gaat wel langzamer. Als je mbp daarbij zware progs draait is het idd niet genoeg.
    Maar het is geen probleem je normale apple lader ook aan te sluiten, de tb3 poort gebruikt dan de lader van die trust hub niet.

Bijdrager
    MevalonicAcid

Past deze misschien ook op een MBP 16″?

Moderator
    Night

Ik vond dit artikel bij de buren:

https://www.iculture.nl/gids/macbook-hubs-docking-stations/

Of type in Google “85 watt USB-C hub” en klik dan op Shopping

Bijdrager
    Buzz

Wil je alle aansluitingen op één plek gebruiken, en heel regelmatig, als soort desktop replacement? Dan lijkt zo’n hub me wel een overweging waard. Of heb je alleen maar soms de DVI nodig, en soms de kaartlezer, etc, en dan ook nog op verschillende plekken? Ik heb ook net een nieuwe 16”, maar daarnaast ook een desktop Mac mini. De MacBook 16” gebruik ik dus vooral mobiel of aangesloten op een LG scherm met USB-C dat ik tijdelijk van werk heb mee mogen nemen. En ik heb besloten dat ik dan niet zo’n hub nodig heb. USB apparaten gaan zoveel mogelijk via een USB-C snoertje of via de hub aan de achterkant van de monitor, en ik heb de Belkin USB-C Ethernet adapter erbij gekocht die altijd aan de netwerkkabel blijft, en Apple’s digitale AV adapter in mijn tas, voor als ik hem op een beamer moet aansluiten, wat vanwege het thuiswerken nog niet is voorgekomen.

Bijdrager
    Zaphod_B

De Caldigit is inderdaad prijzig maar bevalt mij wel erg goed. Stabiel, betrouwbaar en voldoende aansluitingen. Heb ‘m via Amazon gekocht:

Bijdrager
    Zaphod_B

En ik heb me tzt ook rot gezocht maar kon echt niks vinden wat en voldoende aansluitingen leverde en voldoende power. Dus helaas, je zult de portemonnee moeten trekken… of genoegen nemen met veel minder functies.

Bijdrager
    Hansi2124

Ik heb een hub van Satechi. Zit genoeg op en doet het prima!

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.