8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Inactief
    Anoniem

Aanschuiven aan de Mac

Een flinke tijd terug heb ik een paar jaar met een mac gewerkt. Dat was toen een Performa 630 en daarna een Powermac 7500. Even daarna ging ik als netwerkbeheerder werken en was ’t Windows 9x/NT/XP/2003 server wat de klok sloeg. Ik kan ‘r mee lezen en schrijven zeg maar. Zijdelings heb ik Apple wel in de gaten gehouden, maar de laatste tijd begint ’t weer te kriebelen. En het kriebelen gaat overslaan naar enthousiasme.

Toch zou ik ’s aan willen schuiven bij iemand die ook met beide werelden bekend is en me weer ’s op een nuchtere manier met de mac kennis laat maken. Mijn interesse gaan uit naar het MacOS, dual boot met Windows XP. Bootcamp, Macbook (Pro), integratie in een Windows netwerk.

Bij wie o wie kan ‘k is meekoekeloeren??? liefst omgeving Leiden!

Groet,

THX-1138

Bijdrager
    Neptunus

iFactors Zoetermeer? Apple Shop in Den Haag?

Bijdrager
    Falc

Hij wilt denk duidelijk de pro’s and cons zien en dit het liefst van een objectief persoon. Dat is, als ik het goed begrijp natuurlijk.

Bijdrager
    Pieterr

Er is een Apple reseller in Leiden: http://www.vlasveld-shop.nl/

Harteveltweg 2C
    bedrijventerrein Roomburg (bij JVC) te Leiden
    2314 XX Leiden
    Telefoon 071-5120848

Daar valt vast flink wat te koekeloeren!

Bijdrager
    Dick de Roos

Ik denk dat hij even bij een OMT-er wil aanschuiven.
    In de buurt van Leiden dus.
    Anders snap ik het koekeloeren niet. :mrgreen:

Bijdrager
    Pieterr

Hoezo? http://synoniemen.net/index.php?zoekterm=koekeloeren

trefwoord: koekeloeren
    synoniemen: gluren, kijken, spieden, staren

Er valt ook heel wat te gluren bij een Apple reseller.
    Twee weken geleden nog gedaan, de nieuwe MacBooks in al hun naaktheid bewonderd! ;-)

Bijdrager
    Siebenga

Ik snap precies wat je bedoeld. Ik ben ook een beide gebruiker! Ik ben dan ook niet een ” :apple: voor :apple: na” prater
    Ik kan je niet helpen ik woon in omgeving Heerenveen. Wat ik wel kan zeggen is dat de software van apple serieus voordelen heeft maar dat het niet allemaal ZOOOOO geweldig is in die anti windows filmpjes.

Vista is voor mij de druppel geweest om toch over te stappen van xp naar osx. Niet omdat ik zo verzot was aan apple maar meer omdat vista gewoon nooit uitgekomen had mogen worden. Ik gebruik xp nu op bootcamp aangezien ik nog windows gebruikende programma’s nodig heb.

Maar mag je graag in registers om klooien ben en blijf ik fan van windows xp. Hoewel dit voor een normale gebruiker totaal niet van belang is natuurlijk:wink:

Bijdrager
    AE86_Martin

Je kan altijd bij mij langskomen om eens mee te kijken.
    Doe opleiding workflowbeheer dus werk veel met verschillende OS’en.

Woon alleen niet echt bij je in de buurt (Helmond) maar wel maar een paar minuten van het station af, dus met OV makkelijk te bereiken.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.