13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    Mac058

Aanschaffen van een iMac?

Beste OMT’ers,

Ben nu al een tijdje opzoek naar een nieuwe iMac en vraag me af waar ik nu het beste mijn slag kan slaan.
    Nu ik weet dat MyCom standaard 3 jaar garantie geeft op een Mac ben ik van plan om em daar te bestellen.

Of verwacht iemand weer een BTW 19% korting stunt bij de Mediamarkt binnenkort?

Bijdrager
    Jan G

Of verwacht iemand weer een BTW 19% korting stunt bij de Mediamarkt binnenkort?

DIe was vorig jaar ook rond deze tijd dacht ik. (ietjes later, een maand ofzo)

Toen namelijk mijn MBP gekocht.

Inactief
    Anoniem

Repareert myCom je Mac ook met originele onderdelen in die 3 jaar?
    Dan zou ik myCom kiezen.

Bijdrager
    FlamingRealm

Toevallig heb ik gehoord dat de MediaMarkt over 1 of 2 weken weer een BTW korting actie houdt. Uiteindelijk krijg je trouwens niet 19%, maar ongeveer 16% korting, aangezien de 19% BTW geheven wordt over het bedrag zonder BTW.

Bijdrager
    remisc

Als 3 jaar garantie Applecare is zou ik voor mycom gaan. Anders zou ik de garantievoorwaarden nog eens heel goed lezen; vast veel kleine lettertjes. Mycom is heel erg een PC-winkel, ik zou daar niet snel kopen.

Bijdrager
    nebilem

Beste ts’er ik heb hetzelfde probleem als jij. Ik kan maar niet besluiten welke Mac,wanneer en waar ik het ga kopen. Bij Mycom krijg je dus geen Apple Care garantie maar hun eigen garantie na het eerste jaar.

Bij de Mediamarkt krijg je 2 jaar garantie maar ik denk dat er eind deze maand wel die btw-actie komt. Ik ben van mening dat je net zo goed bij deze retailers kunt kopen dan bij Apple als het product toch gelijk is waarom niet? Zo klantvriendelijk is Apple volgens mij ook weer niet.

Bijdrager
    Nickalicious

Ik heb hem gekocht bij Media Markt, deze periode afgelopen jaar. Nog niks mis mee, maar de Media Markt service vind ik persoonlijk veel beter dan bijv. de iFactors waar ik wel een slechte ervaring mee hebt.

Bijdrager
    Maverick9898

Je kan voor 50 euro 3 jaar AppleCare garantie kopen dus daar zou ik het niet voor doen;). Zoals hierboven al gezegd is, zijn er vaak veel ‘maar’ en ‘tenzij’-en aan verbonden;).

Bijdrager
    nebilem

Trouwens ik begreep net dat 3 jaar garantie alleen geldt voor notebooks en niet voor imac bij de Mycom ze hebben ook geen studentenkorting daar dus geen reden om bij de Mycom te halen.

Bijdrager
    nebilem
    Maverick9898 op 18 januari 2011

Je kan voor 50 euro 3 jaar AppleCare garantie kopen dus daar zou ik het niet voor doen;). Zoals hierboven al gezegd is, zijn er vaak veel \’maar\’ en \’tenzij\’-en aan verbonden;).

Kan je zeggen waar dat is? Via ebay lees ik slechte ervaringen zoals verkopers die de Apple Care weer intrekken en dergelijke.

Bijdrager
    Maverick9898

Ik heb ’t ook via eBay gekocht. Bij mij geldt ie nog gewoon (op een iMac en MacBook Air). Je moet gewoon naar een verkoper gaan die veel goede reviews en zeer weinig (of geen) slechte reviews heeft gehad. Op het moment dat er iets tussenstaat van hij heeft het ingetrokken, dan weet je het wel;). Maar ja je kan bij wijze van spreken het nog een keer kopen en NOG steeds goedkoper uit zijn dan gewoon bij Apple:P.

Bijdrager
    Mac058
    nebilem op 18 januari 2011

Trouwens ik begreep net dat 3 jaar garantie alleen geldt voor notebooks en niet voor imac bij de Mycom ze hebben ook geen studentenkorting daar dus geen reden om bij de Mycom te halen.

Heb het vandaag nog even opgezocht en MyCom verteld dit over haar garantie en garantiebepalingen.
    http://www.mycom.nl/Product/Apple-iMac/Apple-iMac-27–i5-28Ghz-(Q)/292568 en wat nebilem zegt klopt dus helemaal.

Iemand ervaringen met de klantenservice van de Mediamarkt?

Inactief
    Anoniem

Apple mag deze technologie uit de Wacom Cintiq24touch inclusief de mechaniek om het scherm te kantelen jatten en inbouwen in de nieuwe iMac. Want de behuizing van die wacom is nou niet echt mooi.

waar kijken we naar? een Wacom tablet beeldscherm met multitouch en pen input.

Zie hier hoe het werkt.
    Youtube

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.