6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    rhvandenheuvel

Aanschaffen Macbook pro 15 inch.

Sinds 2011 ben ik het wereldje gestapt van de macbook’s door een macbook pro 13 inch early 2011 editie aan te schaffen.
    Nu dik 4 jaar verder begin ik toch te merken dat veel simpele handelingen toch wel bijzonder moeilijk voor hem dus ben ik op zoek
    naar een nieuwe macbook pro meteen met de gedachte er ook goed mee te kunnen ontwerpen(opleiding).
    Nu is 15 inch dan de beste optie voor mij aangezien de videokaart ook wel aanzienlijk beter is.
    Maar nu met de komst van de 12 inch macbook en zijn nieuwe USB-C aansluiting vraag ik me eigenlijk af
    of ze dit jaar een nieuwe macbook pro 15 inch gaan uitbrengen met USB-C.
    Ben zelf ook geen fan van de magsafe adapter al moet ik zeggen dat ik het de eerste keer wel mooi detail vond maar later in de praktijk
    toch een pain in the *ss is.

Bijdrager
    nebilem

Dell XPS is toch een veel betere machine? De schermen zijn veel beter dan de retina schermen van Apple.

Bijdrager
    fixar

Als je voor de 15″ Apple gaat raad ik je aan te profiteren van het feit dat die nu nog op een aantal plekken te vinden is voor de oude (lagere) prijzen… Apple heeft er door de zeer zwakke euro voor gekozen om de prijzen met zo’n 15% te verhogen…

Scheelt toch snel 300 euro.

Bijdrager
    Brombeer

Je kunt in die machine 16 GB aan werkgeheugen prikken. Dan is die voor €140,- weer als nieuw.

Bijdrager
    stanko

daarnaast er SSD insteken in plaats HDD, zal ook wel schelen

Bijdrager
    frans01

Onlangs in een oude white macbook 2010 een SSD geplaatst en loopt weer uiterst soepel.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.