14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:
    Bijdrager
    Dennis_Ajax

Aanschaf platenspeler

Hallo,

ik heb inmiddels een leuke cd verzameling en ben echt een muziekliefhebber. Nu ben ik op zoek naar een platenspeler en omdat ik er echt helemaal niks vanaf weet vraag ik het maar hier. Mijn budget is maximaal 170. Ben een student, wel een ‘rijke’ student maar voor dat geld is er vast wat leuks te vinden? Iemand tips?

Bijdrager
    eiko

Een platenspeler speelt geen cd’s af.

Bijdrager
    Yaris
    Bijdrager
    Yaris

Kieskeurig.be: platenspelers tot 170 euro gerangschikt volgens beoordeling.

Bijdrager
    Ezri Dax
    Moderator
    unSOUND

Een degelijke voor max. 170 euro ? Veel succes. Ik denk dat je dan eerder in het tweedehands-wereldje kunt zoeken.

Bijdrager
    MoNdO GeNeRaToR

Inderdaad, ik weet niet waar je van bent, maar in Sittard in de Music Machine kan je platenspelers kopen van 30€, met garantie. En het zijn nog goeie ook.

Geblokkeerd
    Anoniem

Tweedehands platenspelers kun je inderdaad al vanaf €15 kopen bij de kringloopwinkel.. Bij veel van die winkels (vooral de grotere) zijn de apparaten getest krijg je nog een week garantie erbij, maar als de naald het doet kan er niet buitengewoon veel mee mis zijn.

Bijdrager
    Vassilli

Ik zou ergens gaan zoeken voor een 2e hands synq xtrm 1 dat is een super OEM en vergelijkbaar met een Technics!

Bijdrager
    Tom. V

Enkel voor af te spelen? JB-Systems HQ-30D MKII / Reloop 4000 M3D (180-200 euro)

Bijdrager
    Dennis_Ajax

Alleen om af te spelen idd. Woon in Amsterdam, moet ook genoeg te vinden zijn. Maar ik zal ook eens kijken naar 2e hands.

En ja, ik weet dat je geen cd’s kunt afspelen met een platenspeler :’)

Bijdrager
    computer space

http://audio-tv-foto.marktplaats.nl/platenspelers-en-pick-ups/357691976-project-debut-3-pianohoogglans.html
    Mooi binnen je budget.
    Normaal is ie 300, net te veel, maar een van de beste platenspelers voor het geld.

Hier zie je m iets beter:

Bijdrager
    Pieterr

Of vraag eens rond bij je familieleden (ooms en tantes). Ik ken genoeg mensen die nog een platenspeler al jaren ongebruikt op de zolder hebben staan. De mijne staat nog gewoon in de huiskamer maar die hou ik zelf.:wink:

Bijdrager
    Ezri Dax

Ik heb er sinds kort weer twee een Technics voor het precisie afspelen en een bij het afval gevonden Lenco met usb. Deze was trouwens letterlijk splinternieuw, je kon ruiken dat hij net uit de verpakking was.

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.