7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:

Bijdrager
    bonestaak

Aanschaf office 365 en overzetten mail uit oude outlook?

Ik heb sinds een jaar Outlook voor Mac in gebruik en daar diverse email adressen in staan maar ook archiefboxen. Ik wil nu Office 365 (home) aan gaan schaffen maar ik wilde even weten of ik op een of andere manier mijn oude mail hierin over kan zetten? Om een idee te geven hoe het er op dit moment uit ziet zie hieronder

Bijdrager
    iMac Lover

Ik had een licentie voor MS Office 2011. Maar nog steeds geldig
    Ik ben een paar maanden geleden over gestapt naar Office 365 voor MacOs

Bij het downloaden en installeren van Microsoft Office 365 wordt alle instellingen van je vorige outlook automatisch over genomen
    Inclusief mail accounts en email.

Bijdrager
    bonestaak

Goed om te weten, bedankt.

Bijdrager
    iMac Lover

Tijdens de installatie krijg je waarschijnlijk de vraag voor geschoteld of je de instellingen wilt over nemen.
    Dit kan ik mij niet meer herinneren.
    Maar het was een fluitje van een cent. De installatie van de nieuwe versie Office 365.
    Office werkt nu ook in splitscreen en ips beeldschermen worden ook ondersteund
    Een hele verbetering met Office 2011

Gr

Bijdrager
    bonestaak

Ik heb nog een beeldscherm van 17 inch en al 13 jaar oud. Toen was er nog geen IPS en bovendien nog niet eens HD maar iets van 1280 x 1024

Bijdrager
    Shmoo

Professioneel emailer van beroep? ?

Bijdrager
    bonestaak

Ik moet inderdaad ook voor mijn werk een hoop mail archiveren. Wordt ook nog een gebackupt op een synology en ook nog op een cloud maar die wordt een beetje te krap dus ook dat is een reden om naar Office 365 te gaan. Voor iedereen 1 TB opslag.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.