8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:

Bijdrager
    nickdw

Aanschaf nieuwe macbook

Wil zelf een nieuwe MacBook halen wel twijfel tussen de air 2016, MacBook pro 2015 of pro 2016. Gaat allemaa om 13 inch instapmodellen. Heb denk zelf aan een air genoeg te hebben met de dingen die ik er op doe. Twijfel alleen omdat het een model uit 2015 is en alleen geheugen naar 8gb is gezet in 2016. Koop dus een laptop van 2 jaar oud? Hou hier rekening met prijsverschil. Air 968, pro 2015 1280 ong en pro 2016 1600

Bijdrager
    SvS

air 2016 bestaat niet. Bedoel je 12″ Macbook (die met 4 kleurkeuzes) ?

Uit jouw verhaal kan ik niet lezen:
    Wat doe je er straks mee?

Pas dan kan men je van advies voorzien.

Bijdrager
    nickdw

Air 2016 bestaat wel en gaat om 13 inch instapmodel , staat er ook bij:)

Moderator
    Night

Om je meer en gerichte info te kunnen geven graag antwoord geven op de volgende punten:

• Wat is je budget (richtprijs, maximum)
    • Waar ga je de laptop voor gebruiken (nu)
    • Waar denk je de laptop in de toekomst voor te gaan gebruiken (indien antwoord een aanvulling is op punt 2)
    • Waar ga je de laptop gebruiken (school, trein, thuis, werk)

Bijdrager
    SvS
    nickdw op 15 mei 2017

Air 2016 bestaat wel en gaat om 13 inch instapmodel , staat er ook bij:)

Het spijt me, jongen, Wikipedia Apple products, check daar bij 2015 / 2016. Air waar je op doelt is van ‘Early 2015’ die ze nu nog steeds verkopen. Geruchten gaat dat deze deze zomer uitgefaseerd zullen worden. Neemt niet weg dat het ook goede machine is.

Bijdrager
    nickdw

Basis dingen als safari en films downloaden en kijken. Retina scherm groot verschil? Budget liefst tot de 1200/1300 euro. Maar 300 euro meer is goed te overzien als dr een meerwaarde is!

Bijdrager
    Hermanko

MacBook Air 2015 = 4 gb geheugen, 2016 = 8 gb geheugen .. en heeft wel meerdere aansluitingen, beeldscherm is matig t.o.v. de nieuwe MacBook 12.,

Bijdrager
    SvS

Eens met S. Ik vind zelf persoonlijk MacBook 12″ het mooiste, ook lekker licht.
    Maar 12″ is voor sommigen tikkeltje aan kleine kant, wat ik ook snap.
    Maar de basis-dingen, zoals @nickdw opnoemt, kan op alle bovengenoemde macs prima, hoor.
    Zelf zou ik even WWDC op 5 juni afwachten, de MacBook is toen vorig jaar ook geupgrade.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.