10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Inactief
    Anoniem

Aanschaf MobileMe

Ik heb nu een proefabo van MobileMe. Nog iets van 55 dagen te gaan.

Ik wil een MobileMe doos kopen via Ebay, wat inhoud dat je gewoon een code toegemaild krijgt. Volstaat ’t om die code in mijn huidige proefaccount in te kloppen om dit account straks te verlengen? Of moet ik moet deze code een compleet nieuw account aanmaken??

Geblokkeerd
    Anoniem

Je kan verlengen.

Bijdrager
    Sven93

Je kan met zo’n code verlengen maar wacht tot net voor het einde van jouw proefabbo, anders zijn je resterende gratis dagen weg.

Geblokkeerd
    Anoniem

Waarom zou je het op Ebay kopen en niet gewoon van een Apple Store?;)

Bijdrager
    readefries

In de applestore betaal je EUR 79, op eBay betaal je rond de USD 45…

Bijdrager
    Horloge

op ebay zijn het hoofdzakelijk duitse aanbieders
    kun je dat dan wel gewoon hier in nederland gebruiken

Bijdrager
    Maverick9898

Tuurlijk. Voor Apple Care en MobileMe wijk ik altijd uit naar eBay:). Dat is echt fantastisch! Lekker cheap, je hoeft er je stoel niet voor uit, hoeft er niet lang op te wachten en het is precies hetzelfde;)!

Bijdrager
    mvdenberg
    Sven93 op 23 november 2010

Je kan met zo\’n code verlengen maar wacht tot net voor het einde van jouw proefabbo, anders zijn je resterende gratis dagen weg.

Dat was bij mij destijds niet zo: toen ik mijn code inklopte, vroeg MobileMe of het direct in moest gaan, of aan het eind van mijn proef abo. Ik koos toen aan het eind van mijn proef abo en dat klopte ook zo.

@thx-1138:
    Overigens zou ik nog even wachten met het kopen van een activatiecode: MobileMe is de laatste dagen flink in het nieuws: met de komst van IOS 4.2.1 schijnen er naast Find my iphone/ipad/ipod nog andere MobileMe diensten gratis te worden:
    http://www.onemorething.nl/2010/11/mobileme-deels-gratis-voor-gebruikers-ios/
    Wellicht dat de prijs van MobileMe dan omlaag gaat, dus zou als ik jou was, aangezien je nog 55 dagen hebt, het nog zeker 40 dagen aankijken. Via ebay heb je zo’n code snel in huis, dus op het laatste moment zo geregeld.

Bijdrager
    stavos

Dat laatste geldt niet altijd. In mijn geval heb ik voor mijn eerste abonnement alles nieuw aan moeten maken; ebay account, paypal account, …
    Gevolg daarvan was dat ik mijn paypal account nog niet optimaal kon gebruiken. Alles werkte wel, maar moest -omdat het de eerste betaling was- extra geverifieerd worden. Met de nodige vertraging als gevolg. Ik dacht ook ruim op tijd te zijn, maar het kwam uiteindelijk toch op de laatste 2 dagen aan.

Als MobileMe al goedkoper wordt, heb je daar alleen nadeel van als de prijs lager zakt dan hetgeen wat je via ebay aangekocht hebt. Je hebt dus enige speling. Even afwachten kan geen kwaad, maar wacht er niet te lang mee. (my 2 cents)

Inactief
    Anoniem

OK! Dank je wel allemaal voor de goede raad! :thumbsup: Ik denk dat ik inderdaad even wacht tot er meer nieuws is wat betreft eventuele MobileMe veranderingen enzo..

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.