8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:

Bijdrager
    SRV

aanschaf Mac Mini

Ik wil binnenkort een mac mini aanschaffen (ik kijk er al maanden naar)
    Alleen een eventuele upgrade houdt me nog tegen. Ik verwacht nl dat de
    mini’s ook wel naar een core 2 duo gaan. Zit er veel verschi
    in de eerste en nieuwste versie van deze duo core?
    Ook zie ik niet veel meer bij de duurdere mini, alleen een superdrive
    maar die kan ik extern ook wel aanschaffen?
    Zijn er meer die wachten met aankoop van een mini?

Bijdrager
    mrjellow

Persoonlijk zou ik gelijk gaan voor een Imac core duo 17 inch, of is er een speciale reden waarom je een mac mini wil?

Bijdrager
    SRV

Ik heb nog een 17″ monitor en de prijs.
    dus dat is toch 300 euro verschil (ik zet er 1 Gb geheugen in)

Bijdrager
    mrjellow

Zou leuk zijn als je dan alsnog een 17 inch imac koopt, tweede monitor eraan, screenspanning tool en hoppa een grote desktop. In ieder geval, om inhoudelijk op je vraag in te gaan. Ik persoonlijk dat het zeer aannemelijk is dat de mac mini binnenkort wordt geupdate met een core duo processor, maar wanneer dat precies zou moeten zijn, ik heb geen idee.

Bijdrager
    dfI*)#HN$@(*_)$U#JHEN#U@P$(#@Halert(‘hi’);
    ”mrjellow”

Zou leuk zijn als je dan alsnog een 17 inch imac koopt, tweede monitor eraan, screenspanning tool en hoppa een grote desktop. In ieder geval, om inhoudelijk op je vraag in te gaan. Ik persoonlijk dat het zeer aannemelijk is dat de mac mini binnenkort wordt geupdate met een core duo processor, maar wanneer dat precies zou moeten zijn, ik heb geen idee.

euh… als je dan een imac hebt kan je net zo goed weer de 20″, en als je die wil neem dan maar een 24″. Maar met die 24″ kan je ook wel een mac pro kopen :?

Bijdrager
    mrjellow

Nee, zo moet je dat niet zien. Ik persoonlijk vind de 300 euro meerwaarde het meer dan waard, meer hardeschijf, beter processor etcetera, plus het feit dat je een scherm er als het ware bij krijgt.
    Naar mijn mening is die 300 euro extra het meer dan waard.

Bijdrager
    CaDoc

Heb zelf nog een oude (G4) Mini als 2e machine maar ik ben maar wat blij dat ik er een Superdrive in heb zitten. Voor de meerprijs hiervan zou ik die Superdrive toch niet achterwege laten! Verder heb je volgens mij met de Mini met een core duo ook redelijk wat processorkracht. Geheugen is bij OSX vaak belangrijker dan processorkracht…

Bijdrager
    dfI*)#HN$@(*_)$U#JHEN#U@P$(#@Halert(‘hi’);

ik heb hier een g4 mac mini zonder superdrive (1,42 ghz). Maar het ligt er net aan hoeveel dvd’s je brand. Ik gebruik eigenlijk al nooit een gewone brander. Af en toe wat bestanden als back-up er op branden.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.