11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    Johan 2

Aanschaf iPod Mini

Hallo,

Ik ben van plan een iPod mini aan te schaffen (nieuwste generatie) van de Apple site, alleen ik heb eerst een aantal vragen.

1) Is er een adapter aanwezig bij de nieuwste generatie iPod mini?
    Zo nee, hoe moet je hem dan opladen?

2) Hoe lang is de garantie al bestel je de iPod mini op de Apple website met iets erin gegraveerd?

3) Is het ook mogelijk de iPod mini aan te sluiten op bijvoorbeeld Windows XP in plaats van een Mac computer?

Alvast bedankt voor de antwoorden.

Groetjes,
    Johan

Bijdrager
    lowfi

1) hij wordt opgeladen zodra je hem in je mac/pc stopt (via usb kabel dus)
    2) graveren heeft geen invloed op garantie
    3) ja itunes is er ook voor windows

Bijdrager
    Johan 2

Bedankt voor je reactie.:)
    Nog even een vraagje over het opladen.

Jij zegt dat hij wordt opgeladen als je hem in de pc stopt, wordt hij dan alleen opgeladen als de pc aanstaat? Of is het ook zo dat je bijvoorbeeld je pc ’s nachts uit kunt zetten en je iPod erin pluggen en dat hij dan wordt opgeladen?

Bijdrager
    Kjelle_ve

best is een lichtnet adapter, maar die speeltjes kosten 30 €

Bijdrager
    Johan 2

Maar ik kan de iPod Mini dus wel inpluggen in de pc en opladen als de pc uitstaat?

Bijdrager
    lowfi

Hij wordt alleen opgeladen als je pc aanstaat… maar geloof dat tot 80% laden al in 2 uur is gebeurt. Wil je hem helemaal volladen ben je 5 uur verder.

Je kan idd een adapter kopen van 30 euro. Ik heb dat overigens ook gedaan maar heb er best wel spijt van. Me ipod hangt vrijwel altijd aan me PB als ik hem niet gebruik:|

Bijdrager
    Johan 2

Aha, oke bedankt voor je reactie. :)
    Nog een laatste vraagje wat ik nou niet bepaald duidelijk kan vinden op de Apple website: is de garantie nou 90 dagen of 1 jaar?

Bijdrager
    lowfi

1 jaar…

maar volgens europeese wetgeving moet het gewoon 2 jaar zijn als ik het goed heb. Maar hoe dat precies zit zul je op consumenten bond site moeten kijken ofzo.

Maar het is iig minimaal 1 jaar;)

Bijdrager
    windowsinthewindow

je kan 90 dagen sinds de aankoop gratis naar apple telefoneren
    er is ook applecare, maar dat is een beetje onnodig (en duur!)

Bijdrager
    macpro

Als je een USB hub met voeding hebt kan het eventueel ook zo zijn dat je daarmee de iPod kunt opladen. Je hoeft dan dus geen aparte voeding te kopen.

Bijdrager
    Suaver

Ik kreeg de adapter bij mijn aankoop van eerste generatie iPod Mini’s. + Ik kon toen voor iets minder als 60 euro 2 extra jaren erbij verzekeren. Wat ik dus ook gedaan heb, stel dat de batterij het begeeft. Dus je krijgt standaard 1 jaar garantie + eventuele extra bijgekochte jaren.
    Over de iPod inpluggen in je PC. Ja dit kan gewoon en wordt alleen opgeladen als de computer daadwerkelijk aanstaat.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.