14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:
    Bijdrager
    Muro

Aanschaf iPhone 4s, is dit niet te goedkoop?

Hey folks,

Ben van plan om de 4s aan te schaffen en heb nu ergens bij een winkel, waar ik afgelopen zaterdag langs ben geweest, een prijs gezien van
    EUR 71 met een Vodafone abonnement van EUR 39,95 voorde 4s 16gb versie. Ze zouden hem vandaag hoogstwaarschijnlijk binnen moeten krijgen. Maar is dit niet een beetje te goedkoop, daar de prijzen bij andere aanbieders met een soortgelijk abonnement rond de 160 Euro zitten voor het toestel. Maar ga vandaag eens kijken of ze hem al binnen hebben.

Ik weet dat het persoons gebonden is maar zit nog steeds in dubio over een witte of een zwarte. Met de 3gs vond ik de witte iPhone een regelrechte chickphone mede door zijn hoog bling gehalte, het witte plastic en bezel van chroom. De 4/4s vind ik in het wit eigenlijk veel stoerder en meer Retro, zijn er mensen die de witte hebben aangeschaft en er nog steeds niet op uitgekeken zijn of spijt hebben?

Grts.

Bijdrager
    Lauwrence

Zo puur afgaande op mn theewater vind ik EUR 71,- bij een (2-jarig?) abonnement a EUR 39,95 p/mnd verdacht goedkoop. Je kunt sowieso het toestel eens goed bekijken, vasthouden, aanzetten, kijken of er iets opvalt….

Bijdrager
    venco58

Wil je veilig zitten?
    Gebruik dan de regel:
    Lijkt het te goed om waar te zijn, dan is het te goed om waar te zijn.
    Als je dat hanteert heb je veel minder kans om opgelicht te worden.

Met veel groeten,
    Venco.

Bijdrager
    youp

hey,

als het bij vodafone is, dan zal het wel goed zijn, je komt hem toch bij de vodafone winkel?

en ik vind wit zelf erg vet, maar moet zeggen dat ik er geen heb, maar mn pa wel.

succes;)

Bijdrager
    Thoomas

Nee, het gaat om een Vodafone-abonnement, niet een Vodafone-winkel. Bij Turkse winkeltjes kan je ook Vodafone-abonnementen afsluiten, maar dat maakt het nog geen Vodafone-winkel.

Bijdrager
    MacBooky

Lijkt me niet en als wel, mag ik dan het adres:)

Bijdrager
    youp

tja, bij turkse winkeltjes weet je het nooit…
    ik zou met een macbook langsgaan, en vragen of je hem eraan mag hangen, als itunes zegt dat het een iphone 4s is, dan is het een iphone 4s.

maarja, het is idd een stuk goedkoper, meestal zoals als 2de reactie gezegt, als iets te goed is om waar te zijn is iets niet waar.

dus ik zou langs gaan met een macbook…

Bijdrager
    Muro

Thanks voor jullie replies.

Haha…nee het is niet bij een Turks telecom zaakje het is bij One Mobility, toch een aardig bekende onlineshop met ook filialen her en der in het land. T staat er echt EUR 71. Nu heb ik vandaag weer gebeld naar de zaak in Rdam, maar t blijft een beetje vaag omdat ze hem in de winkel nog niet binnen hebben. Uiteindelijk het hoofdkantoor gebeld en die zegt dat de huidige voorraad al is uitverkocht maar dat ze dinsdag en donderdag altijd een nieuwe lading binnen krijgen. Dus heb mij op de wachtlijst laten zetten.

Één kanttekening: op de site wordt er gesproken over het (oude) Vodafone 275 abonnement. Echter heeft Vodafone inmiddels zelf nieuwe iPhone Smart abonnementen geïntroduceerd, die mijns inziens stukken ongunstiger zijn(lees duurder). De adviseur zij dat ze eigenlijk nog niet helemaal zeker weten of ze die oude abonnementen met de iPhone nog mogen verkopen en wachten op uitslag hierover.

Kortom: Mochten ze het oude abonnement nog kunnen aanbieden icm de 4s, dan is 71 Euries haast een spotprijsje. En wat betreft de betrouwbaarheid van de zaak, los van het enigszins vage gedeelte over het wel of niet aanbieden van het abonnement, lijkt het mij een redelijk betrouwbare zaak.

Heb de witte maar besteld, hij ziet er toch retestrak uit. Hoop alleen niet dat het uiteindelijk zo’n “foute gasten die op witte Birckenstock slippers lopen” effect wordt.

Bijdrager
    KarelWillem

Geef de link of de pagina eens waar die iPhone op staat?

Ik zie niets anders dan een 4 voor 79 euro, i.c.m. 42,50 per maand.
    Dat is de goedkoopste die ik zie.

Een 4S voor 71 kan ik nergens vinden.

Bijdrager
    Muro
    Bijdrager
    KarelWillem

Dank je wel.

Ik verdwaal altijd binnen 3 minuten op dergelijk sites.

Maar ik heet geen ‘Gast’, man.:lol:

Bijdrager
    DrStrange

Ik ben laatst ook wezen spitten in de Vodafone ambo’s. Eerst kon je bv nog een iPhone 4 8GB kopen met een abbo van € 29,50 per maand (iPhone 150 2jaar). Even later zijn die ambo’s allemaal omgezet naar Messaging en Smart versies. Die oude abonnementen zijn niet meer af te sluiten en je betaald gewoon een huidig abonnement met bijkomende aansluit- en toestelkosten zoals vermeld op oa de Vodafone site:
    http://www.vodafone.nl/shop/aanbiedingen-samenstellen/abonnementen?_requestid=200311

Bijdrager
    Muro

Dr. Strange,

Dat dacht ik ook echter tijdens mijn speurtocht kwam ik er achter dat de Phonehouse de 8gb wel met het oude abonnement nog verkoopt.

Bijdrager
    DrStrange

@Muro, theoretisch gezien (en ik vrees voor jou ook praktisch gezien) kan dat helemaal niet. Phonehouse moet eek gewoon naar Vodafone en Vodafone biedt deze abonnementen niet meer aan.
    Je kan je vraag ook ff stellen op de Facebookpagina van Vodafone…

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.