6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    appievanr

Aanschaf extra iCloud opslag niet mogelijk?

Hoi allemaal,

Bij deze werkt hier alles naar behoren op de iMac, iPhone, iPad, iPod. Mac OS X 10.7.2 en iOS 5 met iCloud doen hier hun werk zonder problemen en we zijn er hier thuis erg van gecharmeerd hoe het onderling met elkaar samenwerkt via iCloud en maken er ook veelvuldig gebruik van met het hele gezin.

Nu mijn vraag:
    Wij willen graag extra iCloud opslag aankopen omdat mijn vrouw een boek aan het schrijven is en dit schrijven veelvuldig doet als zij van huis is via Pages op de iPad en het thuis weer wil oppakken via Pages op de iMac. Ik heb geprobeerd via de iOS apparaten en de Mac om extra opslag in te kopen, maar iedere keer lijkt het goed te gaan totdat ik merk dat er geen Winkel krediet is afgeschreven.

Kan het zijn dat je deze iCloud opslag bij Apple alleen maar kan inkopen via een kredietcard of zoiets? Want wij werken hier in huis alleen maar met iTunes Gift Cards om Apps en dergelijke te kopen. Of kun je nog helemaal geen extra opslag inkopen bij Apple op dit moment.

Bijdrager
    madcat

je zou verwachten dat het gewoon via je appleid wordt afgeschreven.

Bijdrager
    MichMich

Jawel hoor, werkt al een paar dagen (met creditcard):

Bijdrager
    appievanr

Nou, dat is wel vreemd. Het lijkt dus niet goed te gaan als je krediet hebt via iTunes Gift Cards, maar kan wel alle stappen doorlopen totdat het lijkt of ik het aangekocht heb maar ik krijg ook geen foutmelding of iets dergelijks en heb nog steeds de gratis 5 GB

Heb net Apple NL gebeld en deze vraag voorgelegd. Moest contact hierover opnemen bij Apple US via mail en kijken wat ze hierover te vertellen hebben. Volgens Apple NL moet het gewoon kunnen, maar is niet met zekerheid te zeggen.

iMac, iPhone, iPad, iPod. Overal hetzelfde als ik de stappen doorloop.

Bijdrager
    Mr. Klugh

Ik heb hetzelfde probleem. Heb van tevoren speciaal € 50 op mn account gezet met gift card.
    Nu kan ik hiermee niet eens iCloud-opslag kopen :-/

Bijdrager
    Gongon3

Ik krijg wel een foutmelding, en wel dat er een onbekende fout is oogetreden.

Als ik op 80 per jaar opslagruimte klik krijg ik een melding dat mijn storekrediet niet toereikend is, dus denk dat je het wel via giftcards moet kunnen kopen.

Maar ik wil die niet ik wil voor 32 euro per jaar, vind ik voorlopig wel genoeg. Ga van de week Apple maar even bellen. Had vandaag al gebeld, maar de persoon die ik aan de lijn kreeg wist niet of je via je storekrediet extra opslagruimte kon kopen, maar ik denk van wel want zoals ik al zei kreeg ik bij de duurste een melding dat mijn storekrediet niet toereikend is.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.