15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Q:
    Bijdrager
    Betatester

Aanraad AirPods.

Hallo ont’ers,
    Wie van de AirPods bezitters raad ze aan? En waarom wel of niet.
    Met vriendelijke groet, ,
    Betatester.

Bijdrager
    Leander

Zeer tevreden over de AirPods. Geen gedoe meer met draadjes (je voelt niet dat je ze in je oren hebt), meevallende geluidskwaliteit. Lange accuduur en goede en snelle koppeling met devices. Minpunt: je ziet er als man wel een beetje uit alsof je oorbellen draagt.

Inactief
    Anoniem

Sluit mij volledig aan bij Leander. Alleen toch nog een beetje ‘gedoe’ bij gebruik met meerdere Aplle apparaten. De ene keer werkt het meteen, de andere keer moet ik toch weer eerst terug naar de instellingen en een paar keer het AirPod dekseltje open en dicht doen (en dan natuurlijk plots dicht floept…)

Inactief
    Anoniem

@leander: als vrouw niet? :lol:

Bijdrager
    Betatester

En is de prijs het waart?

Bijdrager
    Leander

@koen: de AirPods van mijn vrouw en die van mijn dochter staan hun echt heel leuk. Ik hoop dat Apple de volgende AirPodversie wat kleiner en daardoor minder opvallend kan maken…

Sleutelbeheerder
    Night

Ik, of eigenlijk mijn vrouw is benieuwd of die pods wel goed blijven zitten als je bv. scooter rijdt…

Inactief
    Anoniem

Met of zonder helm? :-D

Sleutelbeheerder
    Night

Zonder (anders had het een bromscooter geheten) ;-)

Bijdrager
    digilb

Je kunt beter helemaal geen telefoon gebruiken op de (brom)scooter, brommer, fiets etc.
    Dan ben je gewoon even niet bereikbaar. Dat is ook prima.

Bijdrager
    sjonnie

Ben heel tevreden.
    Lange accu duur, opladen gaat retesnel, zitten lekker, geluid goed en Bluetooth connectie zeer stabiel en groot bereik.

Bijdrager
    Betatester

Ik zit nu te denken aan de Teufel move pro of de BT omdat ze gewoon €80 schelen met de AirPods.
    Heeft er iemand ervaring met de Teufel move pro of de Teufel move BT?
    Zo ja goede of slechte ervaring, en waarom?
    Zijn de Teufel oortjes goed met Apple.

Sleutelbeheerder
    Night

Je hebt er zelf(s) een topic over gestart, @betatester. Dus óf hier óf daar, maar niet alle twee!

Bijdrager
    McPim

De AirPods zijn geweldig Betatester. Een écht Apple product, slim design, simpel, en erg goed. De meerprijs waard wat mij betreft. En qua ‘oorbellen-look’: over twee jaar zie je er met een draad uit je oren debiel uit :wink:

Bijdrager
    kris251069

Hier ook uiterstst tevreden. Werkt feilloos. Prima geluidskwaliteit. Bluetooth connectie zonder enig gedoe. En met dat houdertje dat de airpods steeds weer oplaadt gaan ze heel lang mee met één oplaadbeurt aan het electriciteitsnet.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.