4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:

Bijdrager
    Kanon

Aanpassingen van foto's in iOS 8 niet zichtbaar in iPhoto

De aanpassingen aan foto’s die ik maak op mijn iPhone, via de bij de camera-app geleverde software, zijn, na importeren in iPhoto niet meer zichtbaar. Ongeacht of ze via Photostream of met behulp van een kabeltje zijn ge├»mporteerd.
    De bestandjes met de extensie .AAE waarin alle wijzigingen aan de foto worden bijgehouden blijken samen met de foto’s te worden ge├»mporteerd, maar iPhoto lijkt daar dus niks mee te doen.

Klopt dit? Is het wachten op de nieuwe Photo-app voor Osx , die wellicht wel die bestanden inleest?

Bijdrager
    Kanon

Huh blijk ik nu de enige die daar last van heeft?

Bijdrager
    KarelWillem

Nee, daar heb ik ook ‘last’ van.

In de filmrol op de iPhone komt de bewerkte foto.
    Maar in iPhoto zie je alleen de onbewerkte foto.
    Ook mijn Dropbox-upload laat alleen de onbewerkte versie zien.

Best eh… verwarrend.:)

Bijdrager
    Kanon

[/url]

“iPhoto en Aperture tonen geen wijzigingen aan foto’s die u vanaf apparaten met iOS 8 importeert
    U kunt op een iPhone, iPad of iPod foto’s bewerken in de app Foto’s in iOS 8. Wanneer u echter de bewerkte foto’s importeert naar de Mac via iPhoto, Aperture of Fotolader, worden de aangebrachte wijzigingen niet ge├»mporteerd.

Dit is normaal. Alleen onbewerkte originelen worden ge├»mporteerd naar de Mac. Als alternatief kunt u de bewerkte foto’s in Foto’s delen via e-mail. Wanneer u op ‘Stuur’ tikt om de e-mail te sturen, wordt u gevraagd in welke grootte u de foto’s wilt sturen. Kies ‘Werkelijke grootte’ om de volledige grootte van de foto te behouden.

De foto’s die u deelt, hebben allemaal de wijzigingen die u in iOS 8 aanbrengt”

Lekker dan.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.