6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    nbeukhof

Aankopen iTunes muziek

Hoi Allemaal,

Ik was een paar dagen geleden blij verast dat bij mijn aankopen mijn muziek ook toegevoegd was. Maar als ik op download druk krijg ik deze melding: “Dit artikel is tijdelijk niet beschikbaar.” ik krijg dit bij alle liedjes die ik opnieuw probeer te downloaden.

Weet iemand een oplossing of wat er aan de hand is?

Bijdrager
    stavos

De servers zijn waarschijnlijk een beetje druk, in verband met iTunes Match. Dus gewoon volgende week nog een keer rustig proberen..

Bijdrager
    Calame

Zelfde probleem, maar ik heb niet het idee dat dit aan de servers ligt. Het lijkt me een bewuste blokkade. Heb al zitten zoeken, maar hoor niemand over dit probleem!

Bijdrager
    Vern

Ik heb dit ook. De store geeft een heel overzicht van eerder (bij mij vanaf 2009) aangeschafte muziek, maar geen enkel album is onder de hiervoor beschreven melding te downloaden. Ik heb wat albums gewoon met de zoekfunctie gezocht. Bij het album wordt de gewone prijs vermeld. Maar na het accepteren volgt een melding dat het album al eens is aangekocht met de vraag of dat nog een keer gedownload moet worden. Zonder kosten dus.

Sommige albums zijn idd niet meer te vinden. Al met al niet handig en wat mij betreft niet de bedoeling.

Bijdrager
    nbeukhof

Nog steeds kan ik mijn aan kopen niet downloaden. Iemand enig idee waar dit aan ligt?

Bijdrager
    Stirf

Bij BUMA/STEMRA informeren?

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.