7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    kosters.mathijs

Backup van aangekochte apps?

Hallo allemaal,

Ik had even een vraagje, nu er al die kortingen zijn voor de iPad apps, zie: Klik hier zou ik graag een aantal apps kopen. Alleen nu rest mij nog 1 vraag: Als ik mijn Mac opnieuw wil installeren, hoe back-up ik dan mijn apps zodat ik ze later zo gratis weer in mijn iTunes libary heb? Kan ik ze dan zo weer gratis opnieuw kopen?

Groeten,

Mathijs

Bijdrager
    wernard154

Ik heb ergens gehoord dat de aankopen worden opgeslagen.
    Je hebt het toch over dat als jij je mac/ipod reset dat jij de apps nog kan houden??
    Ze slaan (DENK IK) deze dingen op, maar ik weet het niet zeker.

veel geluk

Bijdrager
    Yaris

Je kunt ze gewoon opnieuw downloaden.

Bijdrager
    Thoomas

Je kan inderdaad de apps die je hebt gekocht, opnieuw downloaden door de betreffende app opnieuw te kopen. iTunes geeft dan echter de melding dat je de app al eens hebt gekocht (als je onder hetzelfde Apple-ID bent ingelogd), en vervolgens wordt hij (gratis) opnieuw gedownload.

Je moet natuurlijk alleen wel zeker weten dat je de app daadwerkelijk eerder hebt gekocht, anders worden er uiteraard wel gewoon kosten in rekening gebracht. Je aankoopgeschiedenis is hier terug te vinden.

Moderator
    unSOUND

Normaal gesproken worden de Apps gewoon bewaard in de iTunes library. Zolang je daar dus een backup van hebt, heb je ook de Apps.

Inactief
    Anoniem

Ik het niet zo dat wanneer je een app reeds gekocht hebt, “Installeer” bij de app staat in plaats van de prijs?

Bijdrager
    wverveer

Ik probeer op mijn iPad ook mijn aangekochte AppStore terug te halen..maar iedere keer als ik op de Hier van thoomas druk, krijg ik melding aanmelden voor aankoopgeschiedenis en vervolgens de vraag om mijn wachtwoord..daarna krijg ik iedere keer de melding; verbinding met itunes mislukt..terwijl ik wel gewoon in de iTunes store kan en volop surfen???

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.