12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    DBLCreations

aankopen app store lukt niet ?

Ik wou daarnet het spelletje angry birds kopen en kwam het volgende tegen

aankoop kan niet voltooid worden en nadien nog een venstertje met onbekende fout…

tevens als ik het wilde aankopen kreeg ik het venstertje om mij in te loggen en mijn wachtwoord in te geven maar er stond al een ander (vreemd) e-mail adres ingevuld:

ook staat er bij updates dat er een update is voor angry birds, terwijl het helemaal niet op mijn computer staat…

enig idee hoe ik dit zou kunnen oplossen?

Bijdrager
    stavos

Toevallig een keer een betaalde app geïnstalleerd waar je niet voor hebt betaald?
    Vergelijkbare situatie

Bijdrager
    DBLCreations

bij mijn weten eigenlijk niet… het is net een nieuwe computer… en ik koop altijd al mijn apps..

zowel voor mijn ipad als ipod touch als voor mijn mac mini… mijn macbook is onlangs wel gecrashed… maar normaal zou ik toch gewoon alles moeten kunnen overzetten? op mijn ipad kan ik het wel gewoon kopen blijkbaar.

Bijdrager
    stavos

Het betreffende emailadres is geen onbekende.
    Mag je na het doorlezen van een aantal pagina’s voor jezelf nog een keer de conclusie trekken over het installeren van software zonder ervoor te betalen.:wink: FCPX komt in ieder geval een aantal keer terug..

Edit: en ook dit draadje op OMT komt tot dezelfde conclusie.

Edit 2: de oplossing

The problem, really is connected to a cracked version of FCP. :rolleyes:
    All you have to do to solve it is the following:
    1.) Right-klick on FCPX and klick “Show Package Contents”
    2.) Navigate to Contents/_MASReceipt/
    3.) open the file “receipt” in text edit
    4.) Search (cmd+f) for angry
    5.) Delete the whole paragraph, containing angry birds
    6.) Save
    7.) Done…:cool:

En dan nu weer braaf betalen voor je software!

Bijdrager
    DBLCreations

wel ik heb dit nochtans niet illegaal gedownload ofzo… zou ook gek zijn voor de 3€ die het kost…
    het is ook de eerste keer dat ik dit tegenkom, heb bij mijn weten al mijn apps gewoon gekocht hoor, ik hou toch echt wel liever de betaalde software dan gekraakte. Maar goed.

Bijdrager
    stavos

Het gaat dus niet om een illegale versie van Angry Birds, maar om de illegale versie van het veel duurdere Final Cut Pro X.

Bijdrager
    DBLCreations

ga in ieder geval eens alles doorlezen en eens uitproberen, bedankt alvast !

Bijdrager
    DBLCreations

dat heb ik al helemaal niet staan ik heb dat programma ook helemaal niet nodig:neutral: maar goed ga het zoiezo eens bekijken

Bijdrager
    DBLCreations

wel, het is opgelost… blijkbaar een conflictje omdat ik 2 accounts heb, had mijn wachtwoorden onlangs veranderd en daar bleek dus een probleempje mee te zijn…

het lag dus niet aan een illegale kopie of wat dan ook… fop gebruik ik al niet, heb het niet nodig… ik doe web design… waar ik braaf de volle pot voor betaald heb voor illustrator dreamweaver en photoshop…

:innocent:

EDIT:

Bedankt! Sorry ben nog niet echt vertrouwd met het forum gebeuren maar dat is weer iets dat ik wee :/ ik zocht het knopje maar vond het niet meteen, wist niet dat ik op mijn avatar moest gaan staan. idd vreemd dat ik het e-mail adres krijg :O en neen het is niet mijn e-mail adres:lol: dat zou wel straf zijn, het is in elk geval opgelost… ik heb ook maar meteen mijn wachtwoorden veranderd… je weet maar nooit, het zoontje van mijn zus heeft hier eergisteren wel even op bezig geweest… zal hem eens pnder handen moeten nemen:p in elk geval bedankt voor alle hulp hoor ! draadje mag dan dicht voor mij:-)

Bijdrager
    verwijderd-profiel

Toch erg vreemd dat je dan dát emailadres erin krijgt. :slant:
    Of is [email protected] jouw emailadres?:lol:

Je kunt trouwens ook je posts bewerken door op het driehoekje op je avatar te klikken en dan op “Bewerk”.;)

Bijdrager
    DBLCreations

ah, trouwens fijne avatar dat jij hebt:-D

Bijdrager
    verwijderd-profiel

Bedankt!:)

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.