8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Cas

Aankoopadvies iPhone

Hoi,

Ik heb momenteel een iPhone 8 en ben aan het twijfelen of ik een iPhone 11 Pro zal aanschaffen of dat ik een jaartje zal wachten op de volgende iPhone. Hiervoor had ik een iPhone 6 dus ik heb inmiddels 3 jaar hetzelfde design aan de voorkant, ik ben wel een keer toe aan wat nieuws. Wat zouden jullie aanraden? Ik zie zelf de volgende opties: Nu een 11 Pro aanschaffen of een jaar wachten of nu een tweedehands iPhone X aanschaffen voor het nieuwste design en volgend jaar een nieuwe kopen. Graag hoor ik van jullie.

Bijdrager
    GoeieDag

Cas op 30 november 2019 om 20:13
    …dus ik heb inmiddels 3 jaar hetzelfde design aan de voorkant, ik ben wel een keer toe aan wat nieuws.

Hoe lang heeft je vrouw dan al hetzelfde design aan de voorkant?

Bijdrager
    Cas

Wat een bijzonder antwoord GoeieDag😂

Bijdrager
    McPim

Wat een bijzondere vraag Cas! Hier mijn advies: wacht tot je iPhone 8 stuk gaat en lees dit als je weer die drang voelt:

Waarom hebzucht eigenlijk een verlangen naar rust is

☺️

Bijdrager
    TheBigZ

McPim: +1

Bijdrager
    Shmoo

Bijdrager
    SvS

Eigenlijk kun je alleen zelf bepalen wat verstandig is. Beide iPhones zijn goed. XR is ook een mooi ding en zelfs beter dan een X. Kun je mooi ermee doen tot je iPhone 12 kan kopen, waarschijnlijk zonder of met kleinere notch. Weten we dus nog niet.

Of besparen op grote uitgave door de iPhone 8 te behouden totdat iPhone 12 uitkomt in september. Ik denk dat ik zelf deze laatste optie gedaan zou hebben, mits het nog goed werkt.

Moderator
    Pete.Z

Lekker je 8 houden, en wachten tot de 12. Nu al gaan sparen, kan je hem los kopen met een goedkope sim-only. Kassa.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.