6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    appleimacg5

aankoop surfspot.nl

Ik heb een macbook pro via surfspot.nl gekocht. Voor mijn vriendin die niet zo thuis is in de applewereld.
    Wel is zij docente op een hogeschool die weer aangesloten is bij surfspot. op die manier krijgt ze een erg mooie korting en een ipod nano voor 14 euro. En natuurlijk mag ik hem ook gebruiken lief toch ?:)

Nu heb ik dat voor haar besteld. Maar het factuuradres (gaat automatisch via apple-id van de applestore) staat nu op mijn naam. Levert dit problemen op want ik heb in principe geen recht op de korting…

Bijdrager
    ChrisMax

Volgens mij maakt dit niet uit want je kan ook gewoon een ander factuuradres opgeven omdat je bijvoorbeeld op vakantie bent of iets dergelijks? Lijkt mij dat ze daar niet moeilijk over doen.

Bijdrager
    appleimacg5

begrijp dat jij ook een nieuwe krijgt?

Bijdrager
    Geert_iv

Is geen probleem, ik heb een bestelling bij de Apple Store voor het onderwijs (waar je feitelijk bestelt) ook weleens bij m’n ouders laten bezorgen. Kan me niet voorstellen dat dit tegen de voorwaarden indruist (maar voor de zekerheid zijn die ongetwijfeld ergens op de Apple Store site te vinden…).

Overigens bedankt voor dit topic, ben er nu achter gekomen dat een Macbook Pro via Surfspot bij de Apple Store nog eens 35 euro goedkoper is dan bij de gewone Apple Store voor het onderwijs.

Bijdrager
    Dick de Roos

Ik denk niet dat dit een probleem is.
    Als je geen toegang hebt tot Surfspot kan je niet op de site komen, resp. niets bestellen. Je moet studeren of werken op de school of instelling die aangesloten is bij Surfspot. En jij hebt van jouw school of instelling een wachtwoord en studentennummer gekregen. Dan kan je inloggen en kopen/bestellen.
    Er zijn genoeg studenten die iets bestellen en de factuur naar hun ouders sturen.
    Of naar een vriendelijke oom.
    Of zoiets.
    :)

Bijdrager
    detee61

Het is inderdaad geen probleem. Ik heb voor mijn zus die in het onderwijs zit, met haar inlog op Surfspot een macbook besteld en een ipod touch (de laatste mag ik gebruiken 8) ) De betaling liep ook via mij omdat zij geen creditcard heeft. De korting heb ik ook aangevraagd en inmiddels ook al binnen gekregen (binnen 2 weken na aanvraag).

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.