10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    Ezra

Aankoop App Store

Hallo Apple fans:) .

Ik heb een vraagje

Stel ik koop wat uit de App Store via me iPod Touch. Maar ik krijg problemen met me iPod en ik herstel de boel via iTunes op me Mac. Maar dan ben je je applicaties kwijt. Onthoud de App Store dat ik dat item eerder heb gedownload en kan ik hem dan met een eenmalige betaling meerdere keren downloaden als ik hem moest herstellen.

Ezra :apple:

Bijdrager
    MrAcid

Dat wordt onthouden en je kunt hem gratis opnieuw downloaden.

Je moet echter wel zelf onthouden welke apps je gekocht had, het is niet ineens opnieuw allemaal te downloaden voor zover ik gezien heb.

Bijdrager
    macoky

Dat is niet helemaal waar MrAcid. Via de accountinformatie van de iTunes Store kun je altijd je aankoopgeschiedenis raadplegen. Dus zelf onthouden is niet nodig 8)

Bijdrager
    Ezra

Oh oke en nog een vraagje. Ik heb een creditcard van me pa in gebruik voor de App Store maar stel ik zie een App die 2 euro kost en ik download die. Kan ik dan gewoon 2 euro aan me pa geven of ligt het ingewikkelder?

Bijdrager
    MrAcid

@Macoky: je hebt gelijkt, wist ik niet!

@Ezra
    : je kunt hem ook 10€ geven maar dan naai je jezelf hé..;) Het is zo eenvoudig als je het stelt.

Bijdrager
    Ezra

Whaha oke nee ik dacht misschien komt er nog kosten bij van creditcard zelf ofzo? Heb daar geen verstand van:P .

Bijdrager
    Xiapano

Tip:

Je kunt ook een iTunes giftcard kopen voor €15,- ( Te koop bij: Apple Resellers & Dixons ) die kan je opwaarderen en dan kan je kopen wat je wilt voor €15,-

Succes:wink:

Bijdrager
    Jolla

Persoonlijk zou ik adviseren om inderdaad via dergelijke pre-paid kaarten te werken. Waarom?..

Laatst kocht ik, tijdens de Black Friday Sale, een app die te koop stond voor 0,99 cent. Hij stond in de lijst voor 99 cent, op de knop stond 99 cent en in de omschrijving stond “GET IT NOW, BLACK FRIDAY SALE, 99 CENTS ONLY!, NORMAL PRICE: 9,99!”

Je raad het al, er werd 9,99 van m’n kaart afgeschreven. Nu was het een klein bedrag, het kon nog net van m’n tegoed af, en de iTunes-helpdesk beloofde me snel het geld terug te storten… maar in theorie zou het ‘erger’ kunnen, en dat vind je vader niet grappig;-)
    Iets kleins, maar misschien toch iets om rekening mee te houden.. bovendien zijn prepaid kaartjes heel makkelijk. (het is wel heel zeldzaam hoor!)

Tip: omdat ik veel applicaties wilde die enkel in de US store stonden heb ik een US account genomen. Hiervoor koop ik de prepaid kaarten via eBay. M’n beste aanschaf tot nu toe; 100 dollar tegoed voor 30 dollar (20 euro destijds).

Bijdrager
    macoky

En bij Dixons geven ze zelfs Airmiles op de giftcards:-)

Bijdrager
    Yggdrasil

Stop eens met spammen @diodros661. Je hebt 5 posts en allemaal verwijzen ze naar die webshop.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.