10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:

Bijdrager
    ivar

Aankoop advies gevraagd

we willen graag en iPad aanschaffen voor werkdoeleinden.

Moet werk op gedaan worden via een beveiligde USB stick. En hierop staande pdf stukken voorzien worden van aantekeningen of onderstrepingen etc. Wat heb ik nodig en wat is er onmogelijk?

Bijdrager
    TheBigZ

Zet je bestanden op een encrypted disk image op een USB stick zoals bv de iXpand.

https://tweakers.net/pricewatch/774363/sandisk-ixpand-256gb-zilver.html

Wat betreft PDF annotations:

https://www.imore.com/best-pdf-apps-ipad

Bijdrager
    ivar

Super bedankt voor meedenken in deze warmte. Lastig omdat de bestanden op een USB stick staan. Een beveiligde USB stick. ( stukken van rechtbank)

dus idee is dat stukken vanaf internet op beveiligde stick gezet worden. Vanuit hier wil mijn vriendin stukken lezen op iPad en aantekeningen maken bij deze stukken.

Opslaan op zelfde stick en meenemen naar rechtbank. Doet ze nu op iMac met wat restricties qua bewerkingen.

Wil dit graag mobieler kunnen doen.

• Deze reactie is gewijzigd 2 maanden geleden door  ivar.

Bijdrager
    RW076

Je kunt ook overwegen toegang te geven naar die online bestanden zonder een stick te gaan gebruiken. Als dit al kan met een computer, hoeft het niet moeilijk (of onveilig) te zijn om dit ook met een iPad te doen. Ik heb dat usb gelees nooit echt begrepen sinds cloud computing standaard is.

Bijdrager
    ivar

Kan niet helaas. Is een vereiste om USB stick te gebruiken ,rechtbankstukken

Bijdrager
    TheBigZ

Zo’n iXpand is ook een USB stick. Daar kan ze toch de bestanden op (laten) zetten?

Bijdrager
    ivar

Is een USB stick geleverd door rechtbank.

Bijdrager
    penseel

En dan die gegevens van die usb stick van de rechtbank overzetten naar zo’n iXpand?

Bijdrager
    JJmac

Je hebt toch een Apple adapter waar een micro en een USB aansluiting op zit?

Bijdrager
    Dynax_5D

Check eerst de voorwaarden van de werkgever even of zo’n werkwijze mag.

Ik heb ook zoiets met een beveiligde stick en verbinding, maar de iMac heeft een bluetooth toetsenbord, en bij een inlog probleem kwam dit aan het licht.
    In de voorwaarden is zo’n verbinding uitgesloten dus had bijna een veiligheids probleem.
    Werk nu met en usb toetsenbord.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.