5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    teckelman

Aangeschafte muziek speelt via icloud maar voor een deel

Als ik op mijn iphone in itunes/aankopen en dan nummers die niet op mijn iphone staan wil spelen via the cloud, dan wordt het nummer maar voor een deel afgespeeld? Het is of ik naar een sample luister?
    Als ik het nummer vervolgens wil downloaden uit de clous naar mijn iphone dan krijg ik de boodschap dat het nummer niet meer beschikbaar is? Dit geld voor alle nummers die ik bezit en daar zitten toch echt recente bij.
    Kan iemand mij helpen? Groeten Hans,

Bijdrager
    iGoMac

| Hallo Teckelman,

Ikzelf ervoer het ook ! Nummers waren tijdelijk of gewoonweg helemaal niet meer beschikbaar via de iTunes-store.

Bij mijn aankoopgeschiedenis staat overigens wel het inmiddels bekende wolkje maar ( opnieuw ) downloaden gaat niet meer…

Daaropvolgend heb ik contact opgenomen via E-mail en mijn situatie uitgelegd. Zij erkennen dit probleem maar konden helaas de reeds aangekochte ( in dit geval ) songs niet ” re-posten “. Echter als kleine tegemoetkoming ontving ik een aantal credits. Met deze credits kon ik vervolgens naar eigen keuze gratis nieuwe songs downloaden !

Wellicht is dit ook een optie voor jou.

Handig: http://www.apple.com/nl/support/itunes/

( via deze link kom je uit bij een E-mail-formulier waarmee je je verhaal kenbaar kan maken.

Succes !

Bijdrager
    teckelman

Heb zelf ook al de support site benaderd. Toch nu toe geen resultaat. Vind het toch vreemd en snap niet waarom dit gebeurt? Bedankt voor de reactie in ieder geval, nu weet ik dat het topic niet helemaal nieuw is. Als er nog meer mensen suggesties hebben, dan hoor ik deze graag.

Bijdrager
    iGoMac

| Hallo Hans,

Waarom heb je nog geen resultaat ?

Als je via jouw aankoopgeschiedenis je order- en factuurnummers opzoekt en deze erbij vermeldt, dan zouden ze dit voor je kunnen nazien.

Met vriendelijke groet,

Bijdrager
    mtooster

Teckelman,

Als je in via aankopen een nummer aantikt dan krijg je inderdaad de preview uit de iTunes store te horen.
    Je kunt dan op het wolkje tikken om het nummer naar je iPhone/iPod te downloaden zodat het in zijn geheel af te spelen is.

Zo kun je even luisteren of je inderdaad het goede nummer/album uit de iCloud ophaalt.

Edit: Ik lees net nog eens goed en zie dat het downloaden niet lukt… dat is inderdaad een ander probleem.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.