6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    dirkjan

aangekochte muziek iTunes laadt niet meer naar mijn iPod!

Forum,
    Braaf koop ik de laatste tijd mijn muziek op iTunes om deze af te spelen op mijn iPod.
    Koop ik zojuist een album van Jack Johnson, om deze daarna natuurlijk direct op mijn iPodje te zetten.
    Tot mijn stomme verbazing krijg ik nu de melding dat “sommige nummers uit de bibliotheek niet naar de iPod zijn verplaatst omdat ik niet bevoegd zou zijn deze af te spelen op deze computer”.
    Sterker nog alle door mij gekochte muziek is van de iPod verdwenen!!
    Ik heb geen andere computer of zo en er zijn ook geen gekke dingen gebeurd met de computer.
    WAT IS HIER AAN DE HAND??
    EN WAT KAN IK ER AAN DOEN?
    HELP!!

Dirk Jan

Inactief
    Anoniem

Dacht ergens gelezen te hebben dat je na de laatste update van iTunes je computer opnieuw moet machtigen om gekochte muziek af te spelen. Dus klik in iTunes op een nummer dat je in de iTMS gekocht hebt, vul je wachtwoord in en dan zou het weer moeten werken.

Bijdrager
    dirkjan

bedankt het is inmiddels opgelost!

Dirk Jan

Bijdrager
    AardApple

Had ik ook, erg vervelend :? Nu nog maar 4 machtigingen over :(

Inactief
    Anoniem
    ”AardApple”

Nu nog maar 4 machtigingen over :(

Dat maakt niks uit. Ik heb er (volgens mij) nog maar 1 over.:?

Via iTunes kun je al je machtigingen 1 keer per jaar intrekken en dan weer toekennen. Wel handig als je nieuwe apparatuur gekocht hebt in de tussentijd, of als b.v. je logic-board vervangen is.

In uiterste nood kun je ook Apple een e-mail sturen en die lossen het dan netjes op.

Bijdrager
    AardApple

Via iTunes kun je al je machtigingen 1 keer per jaar intrekken en dan weer toekennen. Wel handig als je nieuwe apparatuur gekocht hebt in de tussentijd, of als b.v. je logic-board vervangen is.

Dat is mooi :) Ik had me computer geformateerd en mijn ipod als backup gebruikt. Daarna met podutil weer op me computer gezet. Dat zal het geweest zijn :wink: Wat hebben die muzieknummers een rare naam als je in de map van je ipod kijkt AXSF of BGHJ. Telkens 4 hoofdletters :P Vaag…

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.