11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    ckafe

Aandelen Apple 15 % omlaag volgens Vodafone callcentre

Na een wekenlange tevergeefse achtervolging door een Vodafone’s callcentre (op het adres waar ik woon heeft mijn provider T-Mobile nauwelijks dekking, vandaar) nam ik vanochtend uiteindelijk mijn G3 op. De enigszins opgewonden beller, een Vodafone mannetje dat zijn slag wilde slaan, meldde mij een blackberry of een ander voor mij onbekend telefoontoestel te kunnen aanbieden. Toen ik vertelde wel in een Iphone 4 geïnteresseerd te zijn, meldde de caller dat ik die nooit moest kopen want bellen met de linkerhand was onmogelijk en de aandelen van Apple waren met 25 % gedaald sinds de IPhone 4. Toen ik vroeg om dit te herhalen zei de man dat de aandelen met 15 % waren gedaald en dat kon ik allemaal nalezen bij Iphonefan. Hij zei de iPhone 4 zelf te hebben ingevoerd en dat het helemaal niks is. Na korte tijd bleek dat hij met zijn verhaaltje bij mij niets kon bereiken en nam hij afscheid met de woorden vooral bij mijn G3 te blijven en nooit een G4 te kopen. Hoeveel leugens en halve waarheden sommigen al niet moeten vertellen om in deze tijd de broek te kunnen ophouden.

Bijdrager
    Maverick9898

Wat ik niet zo goed snap, is: waarom belt Vodafone jou? Bij bellen moet je je altijd afvragen of degene aan de andere kant van de lijn wel is die, die zegt dat die is.

Bijdrager
    Lexis

Ik snap niet wat je zegt, kan dat kloppen?

Bijdrager
    Thomash

Sinds wanneer heeft de aandelen stand invloed op welk product jij graag wilt vraag ik me dan af.. Of wat denkt dat callcenter wel niet.. (mits ze niet bankroet gaan ofzo)..

naja.. voor zover ik weet doen apple aandelen het best goed.. Had je op 8 juni aandelen gekocht had je nu 14% rendement over nog geen 4 maanden. is niet echt 15% dalen.

Bijdrager
    Dr. Maddox

Schokkend, een verkoper die leugens verteld om te kunnen scoren..

Bijdrager
    tinus_omt

Als je je irriteert aan callcenters die je ongevraagd bellen kun je je inschrijven in het bel-me-niet register. Dat is natuurlijk altijd een aanrader voor mobiele nummers, als je in het buitenland bent en gebeld wordt mag je zelf de rekening betalen voor een verkoop of bedelgesprek. Bedrijven waar je nog geen klant bent mogen je niet meer bellen als je ingeschreven bent. Bedrijven waar je al wel klant bent mogen je nog wel bellen, maar als je in het gesprek zegt dat je niet meer gebeld wilt worden moet het ophouden. Als het niet ophoudt kun je een klacht indienen bij ConsuWijzer.

Consuwijzer informatie

Verder is het een beetje raar dat iemand die belt uit naam van Vodafone over de stand van aandelen gaat lopen zwetsen. Over het algemeen is het zo dat bedrijven het bellen van klanten uitbesteden aan callcenters en daar zitten wel eens wat rotte appels tussen, zoals jij blijkbaar hebt meegemaakt. Je zou contact op kunnen nemen met de klantenservice van Vodafone, misschien kunnen ze bepalen door wie je gebeld bent en er voor zorgen dat die persoon of het hele callcenter niet langer mensen lastig kan vallen.

Bijdrager
    Pieterr

@ckafe: Je mocht willen dat jouw salaris/zakgeld even hard “omlaag” ging als de koers van het aandeel Apple het afgelopen jaar.

Bijdrager
    MacTS

Grappig, onder deze hele discussie verschijnt soms een advertentie van Vodafone:-)

Bijdrager
    Hostyle

‘Verkopers’ in callcenters…

Het waren afgelopen jaar toch ook de heren en dames van T-Mobile die hoog en laag bleven beweren dat er in 2010 absoluut geen nieuwe iPhone uit zou komen?

Bijdrager
    Retyro

schoenmaker blijf bij je leest. Je bent een telefoonverkoper en geen beursanalist, dus houd je mond over aandelen. En als je zoiets zegt zorg dan dat je met feiten aan komt.

Bijdrager
    Trat

De jongens die dit werk doen zijn net als de jongens je lokale elektronicazaak: gewoon dozenschuivers. Of ze je nou een iPod, een abonnement of een paar schoenen moeten verkopen: maakt ze niks uit. Fabulanten zijn het: het verzinnen van dit soort fabeltjes is de enige inspanning die hun geest nog moet doen…

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.